کد خبر : 1998858 | 11 بهمن 1402 ساعت 21:11 | 29.1K بازدید | 5 دیدگاه

ادن هازارد: مادرم به‌خاطر این کارم به گریه افتاد!

ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به‌خاطر لگد زدن به توپ جمع کن مادرش را به گریه انداخته است.

ادن هازارد: مادرم به‌خاطر این کارم به گریه افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره سابق تیم ملی بلژیک اخیراً با چارلی مورگان، توپ جمع‌کن نوجوان سوانسی که 11 سال پیش در جریان بازی نیمه نهایی جام اتحادیه برای گرفتن توپ به او لگد زده بود، ملاقات کرد. این دو به گفت‌وگو نشستند و حرف‌های بینشان منتشر شده است.

در طول این صحبت مورگان ابتدا شروع به حرف زدن کرد و گفت: "موضوع دیوانه کننده این است که من تا زمانی که به رختکن رسیدم، فکر می‌کردم خوان ماتا بوده که به من لگد زده است. تمام مدت این فکر را می‌کردم و سپس به من گفته شد که هازارد بوده که آن ضربه را به من زده است."

هازارد گفت: "دوست من داستان را کامل به‌خاطر دارم. برای من که اولین سال حضورم در انگلیس بود، همه من را با این کارم قضاوت کردند و شناختند. حتی مادرم از دستم عصبانی بود و به‌خاطر این کارم به گریه افتاد، هرچه به او گفتم من واقعا منظوری نداشتم و فقط می‌خواستم توپ‌گیری کنم فایده نداشت و به من می‌گفت زورت به بچه رسیده است. واقعا من فقط سعی کردم توپ را بگیرم چون داشتیم می‌باختیم. بعد از بازی به رسانه‌ها اینطور گفتم: "من حتی به او دست نزدم، فقط توپ را می‌خواستم."

این بازیکن 33 ساله در اکتبر 2023 تصمیم خود برای آویزان کردن کفش‌هایش را برای همیشه اعلام کرد. درست قبل از اعلام بازنشستگی، این وینگر پیشنهادهایی از MLS و باشگاه‌های لیگ برتر  عربستان دریافت کرد، اما او تصمیم گرفت دوران بازی خود را بیش از این طولانی نکند.

دیدگاه‌ها