کد خبر : 1998862 | 11 بهمن 1402 ساعت 21:35 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت مهاجم جنجالی به سری‌آ طلسم شده است!

باشگاه سالرنتینا قصد داشت ماریو بالوتلی را در پنجره ژانویه به خدمت بگیرد اما این بازیکن زودتر با کادانا اسپور توافق کرده بود.

بازگشت مهاجم جنجالی به سری‌آ طلسم شده است!

به گزارش "ورزش سه"، منابع نزدیک به باشگاه تایید می‌کنند که سالرنتینا با این ملی پوش سابق ایتالیایی مذاکره کرده است. این منابع به توتواسپورت گفته‌اند که سالرنتینا مذاکراتی را برای جذب بالوتلی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با ایجنت بازیکن انجام داده است و حضور او برای سالرنتینا هدفی جدی بود، اما در نهایت گویا هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این تیم در نقل و انتقالات بلندپرواز نشان داده است و در ماه اکتبر هم قصد داشت تا فیلیپو اینزاگی را به‌عنوان سرمربی به خدمت بگیرد.

بر اساس این گزارش، روز سه‌شنبه این هفته تماس جدیدی بین مدیر برنامه‌های بالوتلی و سالرنیتانا برقرار شد. گفته می‌شود این مهاجم با امضای قراردادی تا پایان فصل در تیم فعلی‌اش، کادانا اسپور ترکیه با دستمزدی بالاتر از میزان پیشنهادی سالرنیتانا موافقت کرده بود، بنابراین باز هم انتقال مجدد او به ایتالیا با ناکامی مواجه شد.

1985428

انزو رایولا، ایجنت بالوتلی، هفته گذشته گفت که بعد از این تنها 5 درصد شانس بازگشت او به لیگ برتر ایتالیا وجود دارد. بالوتلی آخرین‌بار در فصل 2021-2020 در یک تیم ایتالیایی حضور داشته و بعد از آن فوتبالش را خارج از این کشور ادامه داده و در تیم‌های کادانا اسپور و سیون سوئیس بازی کرده است. موفق‌ترین دوره او در یک تیم ایتالیایی به فصل 2010-2009 برمی‌گردد، جایی که او موفق شد با اینتر تحت هدایت مورینیو سه گانه ببرد.

دیدگاه‌ها