کد خبر : 1998882 | 11 بهمن 1402 ساعت 23:01 | 42.8K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: رقیب سردار به فیورنتینا رفت!

آندره آ بلوتی تا پایان فصل به‌صورت قرضی از رم به فیورنتینا پیوست.

رسمی: رقیب سردار به فیورنتینا رفت!

به گزارش "ورزش سه"،  آندره آ بلوتی به دومین خرید فیورنتینا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تبدیل شده است. این مهاجم ایتالیایی تا پایان فصل به‌صورت قرضی از شهر رم به فلورانس خواهد رفت. بنفش‌پوشان برای این انتقال 750 هزار یورو هم پرداخت کرده‌اند که مبلغی نسبتا بالا برای خریدهای قرضی در ایتالیا است. بیانیه مطبوعاتی باشگاه جالوروسی و فیورنتینا در این باره نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. چند ساعت قبل آندره آ بلوتی در فلورانس دیده شد در حالی‌که داشت اولین قدم‌های خود را در داخل ویلا پارک، کمپ تمرینی مجهز فیورنتینا، برمی‌داشت و با شال این باشگاه عکس می‌گرفت.

1985459

برای دومین فصل متوالی، آندره‌آ بلوتی خیلی فرصت بازی کردن در پایتخت ایتالیا را پیدا نکرد. گمان می‌رفت که با رفتن ژوزه مورینیو و آمدن دانیله ده روسی این شرایط برای او عوض شود، اما اسطوره باشگاه رم هم این بازیکن را در لیست مازاد قرار داد.

بر اساس گزارش کوریره دلو اسپورت باشگاه فیورنتینا از ابتدای ژانویه می‌خواست هر طور که شده پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فاز هجومی خود را تقویت کند و در این راستا آنها بسیار علاقه‌مند به جذب مهاجم ایتالیایی و نیمکت‌نشین باشگاه رم بودند و حالا به هدف خود دست پیدا کرده‌اند. این مهاجم سی ساله در فصل جاری 6 بار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و 3 گل و 2 پاس گل را هم برای رم ثبت کرد.

دیدگاه‌ها