کد خبر : 1998887 | 11 بهمن 1402 ساعت 23:15 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

تخفیف جریمه توهین به ستاره میلان!

دادگاه استیناف ملی ورزش ایتالیا تا حدی درخواست تجدیدنظر اودینزه علیه مجازات دریافت شده در پی توهین نژادپرستانه هواداران این تیم نسبت به مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، را پذیرفته است.

تخفیف جریمه توهین به ستاره میلان!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از جایی شروع شد که 20 ژانویه در بازی میلان و اودینزه در ورزشگاه بلوانرژی هواداران پشت دروازه میلان توهین‌های نژادپرستانه شدیدی به مایک مانیان کردند. این دروازه‌بان 28 ساله فرانسوی و هم‌تیمی‌هایش در نیمه اول بازی از زمین خارج شدند و حتی قصد داشتند دیگر به زمین برنگردند که با دخالت مسئولان برگزاری بازی و داوران، مانیان برای بقیه کار قانع شد و بعد از پنج دقیقه دوباره در زمین حاضر شدند.

بازی در نهایت از سر گرفته شد و میلان با نتیجه 3-2 پیروز شد. مانیان بعد از بازی از کل سیستم دعوت به مسئولیت‌پذیری در مبارزه با نژادپرستی کرد و اودینزه هم محکوم شد تا دو بازی در سری آ را پشت درهای بسته به‌عنوان مجازات انجام دهد.

1985470

کاچومرکاتو گزارش داده که بخش اول دادگاه استیناف ملی ورزش به ریاست کارمین ولپ تصمیم گرفته است که درخواست تجدید نظر اودینزه علیه مجازات آنها را تا حدی بپذیرد. باشگاه اودینزه در مجازات و محرومیت مادام العمر بانیان حمله به مانیان، با پلیس همکاری‌های تنگاتنگی را انجام داده است.

بنابراین این باشگاه دیگر مجبور نخواهد بود بازی خانگی بعدی خود را پشت درهای بسته انجام دهد و در عوض جایگاه کوروا نورد در ورزشگاه بلوانرژی اودینزه برای مسابقات لیگ مقابل مونزا در 3 فوریه و کالیاری در 18 فوریه اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها