کد خبر : 1998919 | 12 بهمن 1402 ساعت 01:04 | 17.2K بازدید | 11 دیدگاه

بدشانسی‌ عجیب داروین: هت‌تریک تیرک! (عکس)

در بازی امشب لیورپول-چلسی، داروین نونیز علاوه‌بر پنالتی دقایق پایانی نیمه اول، دو بار دیگر توپ را به تیرک کوبید.

بدشانسی‌ عجیب داروین: هت‌تریک تیرک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز در دوران حضورش در لیورپول عملکرد قابل قبولی داشته اما به دلیل از دست دادن موقعیت‌های زیاد همواره مورد انتقاد هواداران بوده است.

یورگن کلوپ بزرگترین مدافع این مهاجم است. او بارها در نشست‌های خبری از ستاره تیمش تمجید کرده و نونیز را یکی از بهترین بازیکنان تیمش دانسته. با این حال برخی هم معتقدند که او اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست با ارلینگ هالند رقابت کند.

1985521

لیورپول در نیمه اول بازی مقابل چلسی در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، توپ و زمین را کاملا در اختیار داشت و با دو گل این تیم را شکست داد.

اکثر بازیکنان لیورپول در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند و چلسی را کاملا به دفاع برده بودند. یکی از بازیکنان تاثیرگذار قرمزها داروین نونیز بود. اگرچه او با بدشانسی‌های زیادی در ۴۵ دقیقه ابتدایی مواجه شد.

ویدئو: 323435

در دقیقه ۹ بازی او از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد. پتروویچ، دروازه‌بان چلسی با نوک انگشتانش توپ را دفع کرد و در ادامه توپ با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

۹ دقیقه بعد نونیز دوباره صاحب یک موقعیت فوق‌العاده شد. او در سمت چپ محوطه جریمه شوتش را زد و باز هم پتروویچ بر روی توپ تاثیر گذاشت و سپس توپ با برخورد به تیر عمودی سمت راست دروازه دفع شد.

1985522

بداقبالی‌های نونیز ادامه داشت. در دقیقه ۴۵ پس از خطای بادیاشیل بر روی ژوتا، داور نقطه پنالتی را نشان داد. نونیز پشت توپ ایستاد تا به بدشانسی‌هایش در این نیمه خاتمه دهد اما ضربه‌اش به تیر عمودی دروازه خورد تا تیرک برای سومین‌بار مانع گلزنی او در نیمه اول شود. فارغ از برخورد توپ به تیرک، یکی از جذابیت‌های صحنه پنالتی یورگن کلوپ بود. او بر حسب عادت پنالتی نونیز را تماشا نکرد و رو به تماشاگران ایستاد که باعث شد توجه هواداران به او جلب شد.

دیدگاه‌ها