کد خبر : 1998920 | 12 بهمن 1402 ساعت 01:10 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

سیتی 3-1 برنلی: شاگردان پپ در تعقیب لیورپول!

منچسترسیتی در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد برنلی را در خانه 3-1 شکست دهد.

سیتی 3-1 برنلی: شاگردان پپ در تعقیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، امشب سیتی در هفته بیست و دوم رقابت لیگ برتر میزبان برنلی بود. این تیم با ارائه یک بازی تهاجمی و هوشمندانه موفق شد 3-1 مقتدرانه به پیروزی برسد. 

ویدئو: 323438

سیتی در مواجه با تیم نوزدهم جدول که بیش از 13 ساعت است نتوانسته بود گلی در لیگ به ثمر برساند، توپ و میدان را مال خود کرد و خیلی زود در دقیقه 16 به گل رسید. روی حرکت زیبای ماتئوس نونس که به محوطه جریمه نفوذ کرد و با تکنیک خوب خودش چرخید و مدافع مستقیمش را فریب داد و ارسالی دقیق را به محوطه شش قدم فرستاد، خولین آلوارز به هوا پرید و ضربه سرش را از فاصله‌ای نزدیک وارد دروازه کرد.

1985528

چهار دقیقه بعد سیتی فرصت زدن گل دوم را هم داست اما ضربه جرمه دوکو را دروازه‌بان برنلی مهار کرد و ریباند ضربه را آلوارز نتوانست به خوبی به سمت دروازه بفرستد.

1985527
1985524

دو دقیقه بعد سیتی روی یک حرکت جالب گل دوم را زد. این تیم در میانه‌های زمین صاحب یک ضربه آزاد مستقیم شد و در حالی‌که مدافعان برنلی انتظار یک ارسال بلند را داشتند، کوین دی بروینه یک ارسال زمینی را به سمت راست محوطه جریمه فرستاد، جایی که آلوارز سریعا در آن نقطه حضور پیدا کرد و در تک به تک با دروازه‌بان در حالتی نامتعادل گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 27، روی ضعف شدید دفاعی برنلی از سمت را دوکو باز هم صاحب موقعیت شد و باز هم ضربه‌اش را جیمز ترافورد دروازه‌بان برنلی مهار کرد.

ده دقیقه بعد، باز هم نونس تکنیکش را به رخ کشید و توانست پا به توپ وارد محوطه جریمه شود و یک پاس کات بک برای ویتینیو فراهم کند ولی این بازیکن ضربه‌اش را به آسمان فرستاد. دفاع برنلی در برابر ستاره‌های سیتی آسیب‌پذیر نشان می‌داد و هر حمله سیتی بوی گل می‌داد.

در دقیقه 44 روی یکی از معدود موقعیت‌های برنلی روی یک ضد حمله یوهان گودمانسن پاسی را در محوطه به لیل فاستر رساند که این ستاره ضربه بی‌دقتش را از کنار تیرک سمت چپ دروازه ادرسون به بیرون فرستاد و بازی با نتیجه 2-0 در نیمه اول به پایان رسید.

1985526

سیتی در اولین حمله‌اش در نیمه دوم به گل رسید. دی بروینه فودن را در سمت راست زمین برنلی صاحب توپ کرد و پاس کات بک این ستاره به رودری رسید و او هم شوت سر ضرب پای راستش را به گوشه سمت راست دروازه کوباند.

در دقیقه 52 بهترین موقعیت بازی برای برنلی باز هم روی حرکت گودمانسن به‌دست آمد. روی اشتباه دوکو و ناتان آکه، برنلی دوباره صد حمله زد و نفوذ و پاس گودمانسن به زکی آمادونی رسید که با ادرسون تک به تک شد و ضربه‌اش را به بدن دروازه‌بان برزیلی زد.

در دقیقه 70 روی حرکت آخر دی بروینه در زمین، سیتی می‌توانست به گل برسد اما شوت نرم ستاره بلژیکی از بالای دروازه به بیرون رفت. او بعد از این حرکت جای خود را به ارلینگ هالند داد.
15 دقیقه بعد هالند می‌توانست یک بازگشت رویایی را به رقابت‌ها با گلزنی تجربه کند اما قبل از اینکه بتواند ضربه سر خود را روی ارسال لوئیس به ثمر برساند، این توپ توسط آخرین مدافع برنلی دفع شد.

1985525

برنلی در دقایق پایانی بازی موفق شد طلسم گلزنی خود را بشکند و شکست را خفیف‌تر کند. در دقیقه 90+3 داوید داتورو فوفانا توانست یوشکو گواردیول را جا بگذارد و یک ارسال کوتاه را برای امین الدخیل بفرستد. ادرسون هم روی این ارسال خروجی ناموفق کرد و توپ به الدخیل رسید و این ستاره تک گل تیمش را به ثمر رساند.
بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سیتی با 46 امتیاز به دلیل تفاضل گل با آرسنال، جایگاه دومی را حفظ کرد و با یک بازی کمتر به تعقیب لیورپول 51 امتیازی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها