کد خبر : 1998935 | 12 بهمن 1402 ساعت 05:28 | 55.8K بازدید | 23 دیدگاه

پی‌اس‌جی جدی است: ستاره یونایتد به پاریس می‌رود

پاری سن ژرمن قصد دارد مذاکرات برای جذب مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، را به‌زودی شروع کند.

پی‌اس‌جی جدی است: ستاره یونایتد به پاریس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های چند روز اخیر باعث شده است که بسیاری از هواداران منچستریونایتد به صورت جدی تعهد رشفورد نسبت به این باشگاه را زیر سوال ببرند و تردیدهای بسیاری درباره او مطرح شده است. 

تصاویر منتشر شده از این بازیکن که نشان می‌داد او دو شب متوالی در کلوبی شبانه در بلفاست حضور داشته و به همین دلیل در تمرینات تیمش و بازی آنها در رقابت‌های جام حذفی غایب بوده، عصبانیت شدید هواداران این تیم را به همراه داشت.

مدیران یونایتد جلسه‌ای خصوصی با حضور این ستاره انگلیسی و اریک تن‌هاخ برگزار کردند و پس از آن اعلام کردند که او مسئولیت تمامی اشتباهاتش را برعهده گرفته است و البته 800 هزار یورو هم جریمه برای این بازیکن در نظر گرفتند. 

1984972

حالا سایت گل خبر داده است که احتمال جدایی او از منچستریونایتد در تابستان پیش رو بسیار زیاد است و پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را آغاز کند. 

این در حالی است که مدیران پی‌اس‌جی پیش از این در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2022 هم پیشنهادی را برای جذب رشفورد ارائه کرده بودند که با پاسخ منفی این باشگاه روبرو شد و حالا امیدوار هستند که بتوانند این بار در انجام این انتقال موفق باشند.

دیدگاه‌ها