کد خبر : 1998936 | 12 بهمن 1402 ساعت 02:05 | 16.9K بازدید | 11 دیدگاه

دی‌بروینه: شش ماه کابوس‌وار تمام شد!

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید دوران نقاهت از مصدومیت برایش سخت گذشته است.

دی‌بروینه: شش ماه کابوس‌وار تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب سیتی در هفته بیست و دوم رقابت لیگ برتر میزبان برنلی بود. این تیم با ارائه یک بازی تهاجمی و هوشمندانه موفق شد 3-1 مقتدرانه به پیروزی برسد. دی‌بروینه درباره این بازی و شرایط خودش در مصاحبه‌ای کوتاه به خبرنگار بی‌بی‌سی پاسخ داد.
اولین حضور در ترکیب اصلی بعد از مصدومیت چه حسی دارد؟
"عالی است. آخرین باری که در ترکیب اصلی شروع کردم، حدود شش ماه پیش مقابل همین برنلی در ابتدای فصل بود. شش ماه کابوس‌وار تمام شد. الان حالم خوب است. پیشرفت می‌کنم و خوشحالم که در مسیر درستی می‌روم."

1985566

ارلینگ هالند هم بازگشته است، از دیدنش خوشحالید؟
"همه خوشحال هستند. برای اولین بار در این فصل، به جز مصدومیت مانو آکانجی، ما یک تیم کامل در اختیار داشتیم. این اتفاق تا به حال در این فصل نیفتاده بود. همه مصدوم می‌شوند. اگر همه برگردند، ما واقعاً تیمی هستیم که به‌سختی شکست می‌خورد."

پاس گل عجیب مقابل برنلی؟
"دیروز ما روی این حرکت کار کردیم. من واقعاً نمی‌خواستم این کار را انجام دهم. اما مدافع با خولین [آلوارز] به وسط حرکت کرد. بنابراین او فضا را برای فرار داشت. فقط باید با سرعت مناسب پاس می‌دادم. حرکتی احساسی بود."
شانس قهرمانی اصلی هستید؟
"از اینجا به بعد باید همه بازی‌ها را ببریم. اگر ببازیم عقب می‌افتیم و لیورپول در موقعیت خیلی خوبی قرار می‌گیرد. فعلا باید تمرکز بر پیروزی در بازی بعدی باشد."

دیدگاه‌ها