کد خبر : 1998939 | 12 بهمن 1402 ساعت 03:05 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای گواردیولا: قبل بازی هیچ برنامه خاصی ندارم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تصمیماتش برای ایجاد تغییر در ترکیب و سیستم را در جریان بازی می‌گیرد.

ادعای گواردیولا: قبل بازی هیچ برنامه خاصی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی ساعتی قبل در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس روبروی برنلی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این پیروزی و کسب سه امتیاز از اهمیت بسیاری برای سیتیزن‌ها برخوردار بود تا بتوانند فاصله‌شان را با لیورپول در صدر جدول حفظ کنند و همچنین به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هم امیدوار باشند.

گواردیولا پس از پایان این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت: «ضربات شروع مجدد در فوتبال مدرن امروز بسیار مهم هستند. ما در جام حذفی روی یک کرنر برابر تاتنهام به پیروزی رسیدیم و امروز هم بار دیگر توانستیم از این فرصت استفاده کنیم. 

1982413

من در هیچ موردی که مربوط به ضربات شروع مجدد باشد دخالت ندارم چون در این کار خوب نیستم یا شاید باید بگویم که بقیه بهتر هستند. من زمان کافی ندارم و ما کارهایی مانند آماده شدن برای زدن ضربات کرنر را مانند سایر تیم‌ها انجام می‌دهیم. به صورت خاص روی این ضربه آزاد امشب کار کرده بودیم و جواب داد.»

او درباره بازگشت ارلینگ هالند به میدان در این بازی اظهار داشت: «شاید اگر بازی در پایان نیمه اول با هفت گل به سود ما بود، ارلینگ فرصت بازی بیشتری پیدا می‌کرد. اگر بازی 0-1 بود شاید یک دقیقه هم بازی نمی‌کرد. نمی‌دانم، من پیش از بازی برنامه خاصی ندارم.

اما دیدم که سرحال است. این احساس را داشتم که شرایط حضور در میدان را دارد. او هیچ شانس خاصی به دست نیاورد، اما سه یا چهار مورد بود که نتوانست کنترل کند و پس جرمی دوکو هم به او نرسید. ما دو ماه بدون هالند هم عالی بودیم اما با تو بهتر هستیم و از این که برگشته است خیلی خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها