کد خبر : 1998941 | 12 بهمن 1402 ساعت 08:25 | 35.7K بازدید | 22 دیدگاه

پاس گل‌های داروین مشکل‌گشای این روزهای لیورپول؛

نونیز و نحس‌ترین رکورد تاریخ فوتبال انگلیس!

داروین نونیز شمار پاس گل‌های خود در لیگ برتر انگلیس را به عدد ۷ رساند.

نونیز و نحس‌ترین رکورد تاریخ فوتبال انگلیس!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. در این بازی برای سرخپوشان آنفیلدی ژوتا، بردلی، سوبوسلای و دیاز گلزنی کردند.

این دیدار می‌توانست با گل‌های بیشتری همراه باشد اما داروین نونیز پنالتی خود را در دقیقه 2+45 به تیرک دروازه کوباند و یک موقعیت بسیار ایده‌آل را از دست داد تا نتواند برای این تیم گلزنی کند.

1985569
داروین نونیز اولین بازیکنی است که از زمان شروع ثبت رکوردها (04-2003) در یک بازی در لیگ برتر انگلیس چهار بار به تیر دروازه زده است.

او علی‌رغم این پنالتی، سه بار دیگر توپش را به تیرک دروازه زد تا داروین نونیز اولین بازیکنی باشد که از زمان شروع ثبت رکوردها (04-2003) در یک بازی از لیگ برتر انگلیس چهار بار به تیر دروازه زده باشد. 

البته او در این بازی یک پاس گل هم ثبت کرد که این آمار باعث شد تا او در هشت بازی این تیم، روی هشت گل این تیم با گل یا پاس گل اثر مستقیم داشته باشد. او اکنون با ۷ پاس گل برابر با ستارگانی چون ساکا، فودن، پدرو پورو و پدرو نتو در رده دوم برترین پاسورهای لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها