کد خبر : 1998951 | 12 بهمن 1402 ساعت 10:32 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

توفانی‌ترین مصاحبه هفته بعد از شکست تلخ

سرمربی نیان صحبت‌های عجیبی را بعد از شکست تیمش مقابل پیکان مطرح کرد.

توفانی‌ترین مصاحبه هفته بعد از شکست تلخ

به گزارش "ورزش سه"، حامد صمدی، سرمربی نیان الکترونیک مشهد، بعد از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: "مسابقه خوب و تماشاگرپسندی بود. به هر دو تیم بابت این ماراتن والیبالی خسته نباشید می‌گویم. دو مسابقه اخیر نیان مقابل شهداب یزد و پیکان به ست پنجم کشید و عملکرد خوبی داشتیم؛ اما متاسفانه نتیجه ست پنجم را نمی‌توانیم به نفع خود رقم بزنیم. تعداد مسابقات پنج سته نماینده مشهد در این فصل به 10 بازی رسید. پس از 62 روز اولین بار بود که تمام بازیکنان تیم را در اختیار داشتیم.

از زمانی که پوریا یلی آسیب دید و پس از آن هم مصدومیت‌های دیگری اتفاق افتاد، تیم را به صورت کامل در اختیار نداشتیم. تمرین روز گذشته اولین تمرین کامل پس از حدود دو ماه بود و نتیجه آن هم مسابقه باکیفیت امروز شد؛ اما متاسفانه مجددا محمد غفاریان در این دیدار آسیب دید. پژومان هم هنوز به صورت کامل در اختیار نیست، ولی با تمام این تفاسیر بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتیم. یلی نسبتا به شرایط ایده‌آل خود برگشته و امیدواریم با توجه به کیفیت دو مسابقه اخیر، از هفته آینده روند صعودی تیم شروع شود."

صمدی در ادامه تاکید کرد: "در ست پنجم هم اتفاقی رخ داد که داور مسابقه توپ برگشتی نیان را مجددا تکرار کرد. ست پنجم کلا 15 امتیاز دارد و هر امتیازی سرنوشت‌ساز است و حساسیت بالایی دارد. اینطور که علیرضا عبدالحمیدی، بازیکن تیم پیکان، روی زمین افتاد و تعویض شد، حداقل سه الی چهار هفته احتمالا ایشان نباید توانایی بازی کردن داشته باشد که در آینده مشخص می‌شود. این مسئله را کمیته انضباطی، کمیته داوران و سازمان لیگ باید بررسی کنند. داوران خط هم که اساسا در مشهد به ضرر نیان پرچم می‌زنند و دلایل مشخصی هم دارد که اطلاع داریم. چینش داوران هم با کمیته داوران هیئت والیبال استان است. البته فیلم‌های این اتفاقات آماده است و برای فدراسیون والیبال ارسال خواهیم کرد که ببینند در شهر خودمان چطور به ضرر تیم پرچم می‌زنند."

دیدگاه‌ها