کد خبر : 1998958 | 12 بهمن 1402 ساعت 10:51 | 35.3K بازدید | 76 دیدگاه

ادعای ستاره ژاپن: هدفم بردن ایران است!

ریتسو دوان، ستاره تیم ملی ژاپن، می‌گوید امیدوار است که بتواند برابر ایران گل بزند و به پیروزی تیمش کمک کند.

ادعای ستاره ژاپن: هدفم بردن ایران است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا برابر بحرین به پیروزی رسید و گل اول این تیم توسط ریتسو دوان وارد دروازه حریف شد تا شرایط برای زدن گل‌های بیشتر فراهم شود. 

این بازیکن تمام تلاشش را برای گلزنی در این بازی به کار گرفت و تا لحظه آخر در حال جنگیدن با مدافعان حریف بود و بالاخره به هدفی که داشت هم رسید. او درباره این گل گفت: «من فکر کردم که شاید باید پاس بدهم یا منطقه بازی را عوض کنم اما در نهایت کمی جلوتر از حریفم بود و سعی کردم یک پنالتی از آنها بگیرم اما حریف تن به پنالتی نداد، بنابراین من همان توپ را شوت کردم.»

بسیاری از رسانه‌های ژاپنی مدعی شده بودند که اگر شماره 10 بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، شرایط تیم هم بهتر خواهد شد. او در این باره اظهار داشت: «هم‌تیمی‌های من اهمیتی برای شماره پیراهن قائل نیستند و من هم همین‌طور. بنابراین فکر می‌کنم که حرکت تیمی ماست که همیشه رو به جلو است. 

1982264

هم‌تیمی‌های من می‌دانند که تا چه حد دوست داشتم در این مسابقات گلزنی کنم و همه از اینکه موفق به انجام این کار شدم خوشحال شدند. کوبو هم بسیار خوشحال شد. اگر بازیکنان خاص و بزرگ در این مسابقات ندرخشند، ما پیروز نخواهیم شد. 

هدف من در تمام طول بازی گلزنی و کمک به تیمم بود اما علاوه بر این، به دنبال کسب پیروزی بودم. هدفم این است که در بازی بعدی هم گل بزنم و به پیروزی برسیم.»

دیدگاه‌ها