کد خبر : 1998967 | 12 بهمن 1402 ساعت 11:40 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

خوشحالی تاتنهام: این ستاره هر روز بهتر می‌شود

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از عملکرد تیمو ورنر در ترکیب این تیم بسیار راضی است.

خوشحالی تاتنهام: این ستاره هر روز بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تاتنهام در ابتدا با یک گل برابر برنتفورد عقب افتاد اما موفق شد پس از آن بازگشتی قدرتمندانه به بازی داشته باشد و سه امتیاز این بازی حساس را به دست آورد تا در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار بگیرد. 

پوستکوگلو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی خوبی بود و از اینکه توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم خوشحال هستیم. مهم در این بازی برای ما کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.»

1976821

او در پاسخ به سوالی درباره تیمو ورنر گفت: «من فکر می‌کنم او عالی بود. در نیمه اول به اندازه کافی از او حمایت نکردیم و به نوعی تنها مانده بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. او بازیکنی باکیفیت و عالی است. فکر می‌کنم سطح خودش را ثابت کرده است و به مرور زمان بهتر و قوی‌تر می‌شود.»

سرمربی تاتنهام همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این باشگاه خریدی در پنجره زمستانی خواهد داشت یا خیر اضافه کرد: «نه، همان‌طور که روز گذشته گفته بودم، بعید است و احتمالا اینکه چنین اتفاقی رخ دهد، حتی از روز گذشته هم کمتر شده است.»

دیدگاه‌ها