کد خبر : 1998982 | 12 بهمن 1402 ساعت 13:10 | 22.2K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش روزنامه‌های سعودی به حذف تلخ؛

جام سبز شد، عربستان نزدیک شد و سپس ورق چرخید!

روزنامه‌های مشهور عربستانی واکنش‌های جالب توجهی به حذف سبزپوشان از جام ملت‌ها داشتند.

جام سبز شد، عربستان نزدیک شد و سپس ورق چرخید!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های عربستانی پس از حذف از مرحله یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی در دیداری هیجان‌انگیز که در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد، با تیم‌شان خداحافظی کردند.

با گل عبدالله ردیف تیم سبزپوش تا آخرین نفس پیشتاز بود، اما سونگ برای کره جنوبی در دقیقه ۹+۹۰ گل زد تا عربستان حسرت پیروزی در وقت‌های قانونی را بخورد. در ضربات پنالتی، جو هیون وو، دروازه‌بان کره جنوبی، ضربات سامی الناجی و عبدالله قریب را مهار کرد تا کره‌ای‌ها به مرحله بعدی صعود کنند.

روزنامه عکاظ عربستان این حذف را اینطور تیتر کرد: "سبزها نوآوری می‌کنند و می‌بازند!" این روزنامه نوشت: "پس از اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفت، تیم کره جنوبی توانست در وقت‌های تلف شده به بازی برگردد و سپس در ضربات پنالتی با برتری (4-2)، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد."

1985615

همچنین روزنامه الیوم تیتر زد: "گره در اجوکیشن سیتی ادامه دارد؛ سبزها برای پنجمین بار سقوط می‌کنند." این روزنامه نوشت: "سبزپوشان عربستانی در ادامه حذف‌هایشان در اجوکیشن سیتی، در بازی مقابل کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شکست خوردند. پنجمین بار در این ورزشگاه و پس از شکست در دیدار مقابل کره جنوبی، پنجمین شکست متوالی در این ورزشگاه را در تمامی دیدارهایی که تیم ملی در مسابقاتی که در ورزشگاه اجوکیشن برگزار کرده بود، رقم زد."

1985617

روزنامه الجزیره نوشت: "الاخضر تلاش زیادی کرد و بعد از این تلاش، نمی‌توان کسی را مقصر دانست. ضربات پنالتی تیم ما را ناامید کرد و به کره‌ای‌ها لبخند زد."

در نهایت روزنامه الریاضیه تیتر زد: "سبز شد، نزدیک شد و سپس ورق برگشت!" این روزنامه نوشت: "ضربات پنالتی، تیم فوتبال عربستان را در جام ملت‌های آسیا را برای اولین بار در تاریخ خود ناکام گذاشت."

1985614

دیدگاه‌ها