کد خبر : 1998989 | 12 بهمن 1402 ساعت 13:36 | 43.5K بازدید | 21 دیدگاه

با رسیدن پیشنهاد تاتنهام

جواهر سوئدی بارسلونا را قال گذاشت!

طبق ادعای اسپورت، لوکاس برگوال که به نظر می‌رسید با بارسا تمام کرده حالا با رسیدن پیشنهاد بهتر تاتنهام دچار تردید شده است.

جواهر سوئدی بارسلونا را قال گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به شدت برای به خدمت گرفتن لوکاس برگوال (17 ساله) تلاش می‌کند. هافبک سوئدی که یکی از جواهرات جدید فوتبال اروپاست، این سه‌شنبه به قصد آشنایی با شهر بارسلونا و بررسی پیشنهاد اقتصادی و ورزشی بارسا به مرکز کاتالونیا رفت و با دکو، مدیر ورزشی بارسا، نیز دیدار کرد. 

علاوه بر این، چهارشنبه او از امکانات کمپ تمرینی بارسا نیز بازدید کرد که در صورت امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا، خانه جدید او خواهد بود.

1985626

با این حال، بازیکن سوئدی سفر خود به بارسلونا را زودتر از انتظار به پایان رساند، بدون اینکه پاسخ مثبتی به بارسا بدهد. این در حالی است که بارسا با باشگاه سوئدی که برگوال را در اختیار دارد برای جذب این بازیکن به توافق رسیده است (قرارداد 10 میلیون یورویی).

دلیل اینکه برگوال هنوز با بارسا امضا نکرده، این است که تاتنهام نیز برای جذب او وارد عمل شده و قول داده که او بلافاصله به تیم اصلی راه خواهد یافت در حالی که برگوال ابتدا باید با تیم دوم بارسا شروع کند. 

در باشگاه بارسلونا آنها منتظر پاسخ برگوال هستند، اما بر خلاف گذشته، حالا از هر گونه اظهارنظر در مورد قطعی بودن انتقال او خودداری می‌شود. برگوال اخیرا گفته بود بین سیتی و بارسا ترجیح او باشگاه اسپانیایی است، ولی در نهایت شاید به تاتنهام برود.

دیدگاه‌ها