کد خبر : 1998990 | 12 بهمن 1402 ساعت 13:30 | 33.9K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا علیه ستاره‌ها: اخراج دستیار محبوب پس از 23 سال

مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند یکی از کارمندان قدیمی این باشگاه که از محبوبیت زیادی در بین بازیکنان برخوردار بود را اخراج کنند.

بارسا علیه ستاره‌ها: اخراج دستیار محبوب پس از 23 سال

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند هفته اخیر با بحران‌های زیادی روبرو بوده و همین موضوع باعث شده است که حواشی بسیاری برای این باشگاه ایجاد شود. 

نقطه اوج این اتفاقات مربوط به تصمیم ژاوی برای اعلام خبر جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل بود که جنجال بسیاری را به همراه داشت و انتقادها از عملکرد مدیریت این باشگاه را بار دیگر افزایش داد و حالا آنها با اقدامی دیگر بار دیگر فشارها روی خودشان را زیاد کردند. 

روزنامه اسپورت خبر داده که بارسلونا در اقدامی غیرمنتظره مونتسرات ویناردل، یکی از کارمندان این باشگاه، را که دستیار شخصی بازیکنان در کارهای روزمره بوده را اخراج کرده است. 

1977476

این در حالی است که او بیش از 23 سال در این باشگاه حضور داشت و یکی از افرادی بود که بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند و از او به عنوان فرد محبوب رختکن بارسا نام می‌بردند و این تصمیم برای بازیکنان بسیار عجیب بوده است. 

این روزنامه تاکید کرده که مدیران بارسا این تصمیم را گرفتند تا بتوانند فردی که مدنظر خودشان است و در دایره افراد نزدیک به باشگاه قرار دارد را جانشین او کنند. 

دیدگاه‌ها