کد خبر : 1999001 | 13 بهمن 1402 ساعت 02:30 | 9.2K بازدید | 12 دیدگاه

درخواست قطری‌ها از عفیف: ما را به نیمه نهایی برسان!

هواداران قطری امیدوار به درخشش اکرم عفیف در دیدار با ازبکستان هستند.

درخواست قطری‌ها از عفیف: ما را به نیمه نهایی برسان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر با 9 امتیاز کامل از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فلسطین رفت و با پیروزی دو بر یک برابر این تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

چهار پیروزی قطر در این دوره از مسابقات در شرایطی رقم خورده که اکرم عفیف نقش بسیار مهمی در این تیم داشته و با درخشش خود، قطر را به سمت پیروزی در مسابقات پیش برده است.

حالا قطر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برابر ازبکستان قرار خواهد گرفت و هواداران این تیم امید زیادی به ستاره تیم‌شان، اکرم عفیف دارند تا بتوانند این تیم را نیز پشت سر بگذارند و یک گام دیگر به فینال و قهرمانی رقابت‌ها نزدیک‌تر شوند.

قطری‌ها در روزهای اخیر پیام‌های زیادی را در فضای مجازی خطاب به عفیف منتشر کرده‌ و از او درخواست کرده‌اند که با درخشش خود قطر را به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند.

این در حالی است که سرمربی و بازیکنان ازبکستان از قدرت تیم ملی قطر و اکرم عفیف که برگ برنده این تیم محسوب می‌شود، آگاه هستند و در روزهای اخیر به آنالیز حریف خود و بررسی راه‌های کنترل ستاره قطر پرداخته‌اند.

اکرم عفیف که تا کنون 4 گل به ثمر رسانده است، یکی مدعیان کسب عنوان برترین گلزن این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها