کد خبر : 1999002 | 12 بهمن 1402 ساعت 14:22 | 23.8K بازدید | 15 دیدگاه

انتقاد عجیب از مدافع یونایتد: قدت برای این تیم کوتاهه!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که قد لیساندرو مارتینز برای اینکه مدافع میانی تاثیرگذاری در منچستریونایتد باشد کوتاه است.

انتقاد عجیب از مدافع یونایتد: قدت برای این تیم کوتاهه!

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز در اولین فصل حضورش در ترکیب منچستریونایتد به دلیل عملکرد خوبی که داشت مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و هواداران این تیم از جذب او راضی بودند.

اما مصدومیت باعث شده است که این بازیکن در بسیاری از دیدارهای این فصل غایب باشد و حالا بار دیگر این فرصت را پیدا کرده تا در ترکیب شیاطین سرخ به میدان برود و در جریان تساوی برابر تاتنهام و بازی مقابل نیوپورت کانتی در جام حذفی در زمین حضور داشت.

پیش از این هم انتقادهای بسیاری از قد او که 175 سانتیمتر و به نسبت بسیاری از مدافعان مطرح دنیای فوتبال کوتاه‌تر است مطرح شده بود و حالا کاراگر بار دیگر به این موضوع اشاره کرده است. 

1972227

این ستاره سابق لیورپول در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football اظهار داشت: «وقتی منچستریونایتد اقدام به جذب مارتینز کرد هم این را گفته بودم و حالا تکرار می‌کنم که من به خاطر قد مارتینز بسیار برای او نگران هستم.

اگر من سرمربی بودم، هرگز مدافعی که تا این حد کوتاه قامت است را به خدمت نمی‌گرفتم و دلیلش فقط مربوط به مارتینز نیست. من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و می‌دانم که روحیه بسیار خوبی دارد و پا به توپش عالی است اما شرایط فوتبال در حال حاضر کاملا متفاوت است و مدافعان میانی باید برای مقابله با ضربات شروع مجدد قد بلندی داشته باشند.»

دیدگاه‌ها