کد خبر : 1999017 | 13 بهمن 1402 ساعت 02:45 | 27.3K بازدید | 17 دیدگاه

کانو: بازیکنان روحیه نداشتند و مستحق صعود نبودیم

برانکو مقصر اصلی حذف عمان از جام ملت‌هاست

ستاره سابق تیم ملی عمان برانکو ایوانکوویچ و فدراسیون فوتبال عمان را مقصر حذف زودهنگام این تیم از جام ملت‌های آسیا می‌داند.

برانکو مقصر اصلی حذف عمان از جام ملت‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ وارد جام ملت‌های آسیا شد اما تا دو تساوی و یک باخت در دور گروهی از مسابقات حذف شد تا مورد انتقاد شدید هواداران عمانی قرار بگیرد.

محمد کانو، بازیکن سابق تیم ملی عمان، درباره حذف زودهنگام کشورش از جام ملت‌های آسیا گفت: تیم عملکرد بسیار ناامیدکننده‌ای داشت. این بدترین حضور عمان در جام ملت‌های آسیا در تاریخ بود.

او ادامه داد: قرار بود ما بهتر از چیزی که نشان دادیم ظاهر شویم، به خصوص که در رده دهم قاره آسیا هم قرار داریم. تیم ملی عمان رؤیاهای هوادارانش را که به شدت از آنها حمایت می‌کردند، به باد داد و چیزی که نشان بدهد استحقاق صعود به دور دوم را دارد، ارائه نکرد.

ستاره سابق تیم ملی عمان همچنین تاکید کرد: بازیکنان عمان در تمام مسابقات بدون روحیه جنگندگی در زمین حاضر شدند. بدون شک فدراسیون فوتبال عمان و برانکو مقصر حذف عمان از این رقابت‌ها هستند.

کانو همچنین در خصوص میزبانی قطری‌ها از مسابقات گفت: قطر پس از میزبانی از جام جهانی 2022 که یکی از بهترین ادوار این مسابقات بود، اکنون تجربه بزرگی کسب کرده است و در حال حاضر هم به خوبی در حال برگزاری جام ملت‌های آسیاست.

دیدگاه‌ها