کد خبر : 1999025 | 12 بهمن 1402 ساعت 16:59 | 20.9K بازدید | 10 دیدگاه

از آینده‌اش به من چیزی نگفته

واکنش انریکه به شایعه بزرگ در مورد امباپه

لوئیس انریکه ادعای مطرح شده در رسانه‌های فرانسوی در مورد اینکه کیلیان امباپه به وی گفته که جدا خواهد شد را رد کرد.

واکنش انریکه به شایعه بزرگ در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن، در نشست خبری بازی برابر استراسبورگ به موضوع کیلیان امباپه و پاسخ نهایی او در مورد آینده‌اش حرف زد و گفت که چیزی به وی اطلاع داده نشده است.

این در حالی است که در فرانسه ادعا شده امباپه تمدید نخواهد کرد و این را به لوئیس انریکه نیز گفته است. امروز در مارکا هم ادعا شد امباپه به زودی اعلام خواهد کرد که قصد تمدید ندارد و از پی اس جی جدا می‌شود.

1974212

انریکه در این رابطه گفت: «خیر، کیلیان چیزی در این مورد نگفته و من حتی می‌توانم این را به فرانسوی هم بگویم (می خندد).»

انریکه در مورد سوالی در مورد بی‌تفاوتی کولو موانی در جشن گلزنی یکشنبه گذشته مقابل برست گفت: «من ندیدم که او چگونه گل‌ها را جشن گرفت و این یک مسئله شخصی است. من بسیار خوشحالم که او بخشی از تیم است. او توانایی بازی به‌عنوان شماره 9 یا وینگر را دارد. تعهد او به تیم کامل است. برای من مهم نیست که بازیکنان گل‌ها را جشن می‌گیرند یا نه.»

در نهایت، سرمربی سابق اسپانیا در مورد انتقالات زمستانی که در آن پی اس جی برالدو و لوکاس موسکاردو را به خدمت گرفت و اینکه بازیکن دیگری نیز جذب خواهد شد، گفت: «من ساعت را مقابلم ندارم، اما بازار حدود پانزده دقیقه دیگر بسته می‌شود. فکر نمی‌کنم دیگر خریدی داشته باشیم مگر اینکه لوئیز کامپوس (مدیر فنی) سورپرایزمان کند.»

دیدگاه‌ها