کد خبر : 1999056 | 12 بهمن 1402 ساعت 19:35 | 25.4K بازدید | 17 دیدگاه

در اسپانیا تصمیم می‌گیرم که بمانم یا بروم

کاساس: آن هفت خبرنگار وجهه عراق را خراب کردند

رفتار برخی خبرنگاران عراقی در نشست خبری بعد از بازی با اردن سرنوشت نیمکت تیم ملی کشورشان را تحت تاثیر قرار داده است.

کاساس: آن هفت خبرنگار وجهه عراق را خراب کردند

به گزارش "ورزش سه"، خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، خشم شدید خود را از اقدامات برخی خبرنگاران عراقی که باعث ایجاد بحران بزرگی در تیم ملی شدند، ابراز کرد و او را به فکر جدایی انداخت.

کاساس در اظهاراتی به رسانه‌های اسپانیایی گفت: «هفت شخصیت هستند که در اینستاگرام حساب دارند و در واقع معتقدند که روزنامه‌نگار هستند. آنها شروع به پرسیدن چیزهای بی‌معنی در کنفرانس مطبوعاتی کردند. آنها به دنبال "شکوه" بودند و به این نتیجه رسیدند که باید شکوه کنند. با انتشار نام آن‌ها در رسانه‌ها یک نفر شروع به تهدید کرد. آنها عاشق هرج و مرج هستند.»

وی افزود:«من در کنفرانس مطبوعاتی نشستم و نه محاصره شدم و نه در خطر بودم، آنها می‌خواهند وجهه کشوری مانند عراق را خدشه‌دار کنند که با ما رفتار شگفت‌انگیزی داشت، آنها یک اقلیت هستند و واقعیت را منعکس نمی‌کنند. مردم عراق نه، اما نام کشور با این شخصیت‌ها آلوده است.»

وی ادامه داد: «من در میانه جنگ خبرنگاران و اتحادیه هستم و از این موضوع برای ایجاد سر و صدا سوءاستفاده می‌کنند، حمایت‌های زیادی از اتحادیه و دولت و حتی بسیاری از رسانه‌ها دریافت کرده‌ایم. هزاران پیام از طرف مردم. من به این کشور که مردمی فوق‌العاده دارد بسیار علاقه دارم. ما با آنها به‌عنوان برادر زندگی می‌کنیم، اما تصویری که اکنون در جهان باقی مانده تصویر این هفت نفر است. بسیار متاسفم.»

1982726

کاساس در پایان گفت: «این نوع رسانه‌ها با جنجال‌های دائمی رونق می گیرند. ما برای تعطیلات به اسپانیا برمی‌گردیم، خانواده کمی نگران هستند، این طبیعی است، ما باید در مورد آن صحبت کنیم و با همسر و دخترم موافق باشیم. پروژه در عراق بسیار هیجان‌انگیز است. من آن را دوست دارم. ما همه خیلی خوشحالیم، اما باید خیلی چیزها را در نظر بگیریم که فقط فوتبال نیست. من به اسپانیا برمی‌گردم و تصمیمم را می‌گیرم که برای تمرین دادن تیم ملی عراق بمانم یا بروم!»

رفتار برخی از خبرنگاران عراقی در قبال مربی تیم ملی کشورشان غیرمسئولانه و غیرقابل قبول است و نشان دهنده ضعف حرفه‌ای این روزنامه نگاران است که تنها علاقه آنها به جنجال برانگیختن و کسب شهرت است.

اگر کاساس تصمیم به ترک سرمربیگری در تیم ملی عراق بگیرد، این یک ضرر بزرگ برای فوتبال عراق خواهد بود، زیرا کاساس مربی موفقی به حساب می‌آید که در دوره اخیر توانایی‌های خود را در تیم ملی ثابت کرده است.

هواداران فوتبال عراق امیدوارند که کاساس بتواند بر این بحران غلبه کند، در تمرین تیم ملی بماند و تیم را برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر رهبری کند.

دیدگاه‌ها