کد خبر : 1999071 | 13 بهمن 1402 ساعت 03:18 | 7.7K بازدید | 8 دیدگاه

هدف چادرملو صعود به لیگ برتر است

بازیکن تیم چادرملو می‌گوید ۶ گل زده و ۷ پاس گل داده اما تلاش می‌کند آمارش را در نیم فصل دوم بیشتر کند.

هدف چادرملو صعود به لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، رضا محمودآبادی بازیکن تیم چادرملو اردکان که با این تیم صدرنشین نیم فصل اول لیگ دسته اول شد درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم و وضعیت خودش صحبت‌هایی با خبرنگار ما انجام داد که آن‌را می‌خوانید.

وی درباره وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر شرایط ما در نیم فصل اول خوب پیش رفت. برای تیم ما ‌‌این نتیجه‌گیری‌ها حاصل زحمات همه عوامل تیم بود. خوشبختانه مدیریت، کادر فنی و همه بچه‌های تیم تلاش کردند و توانستیم نتیجه نیمی از زحمات خودمان را تا اینجا بگیریم.

محمودآبادی درباره اینکه تیم چادرملو به هدفی که داشت در نیم فصل اول رسیده یا نه ادامه داد: بله خوشبختانه به هدفی که در نیم فصل اول داشتیم رسیدیم. البته در نیم فصل اول خدا را شکر شرایط خوبی داشتیم اما این شرایط می‌توانست بهتر هم باشد. ما ۳ باخت آوردیم که بدشانسی در آن نقش زیادی داشت. حتی در ۳ باختی که در نیم فصل اول داشتیم می‌توانستیم بازنده نباشیم اما در نهایت در سایر بازی‌ها این نتایج را جبران کردیم.

این بازیکن سیرجانی در خصوص عملکرد خودش در نیم فصل اول در لیگ یک افزود: از عملکردم راضی هستم و خدا را شاکرم. در نیم فصل اول ۶ گل زدم و ۷ پاس گل دادم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. البته اگر بیشتر دقت می‌کردم آمارم بهتر هم می‌شد.

بازیکن چادرملو در مورد وضعیت این تیم در نیم فصل دوم و اینکه این روند ادامه‌دار خواهد بود تا اردکانی‌ها لیگ برتری شوند عنوان کرد: قطعا کار در نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود. البته کار ما تازه شروع شده و باید خودمان را بیشتر از قبل ثابت کنیم. ان‌شالله با تلاش بیشتر می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و این اتفاق دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها