کد خبر : 1999081 | 12 بهمن 1402 ساعت 21:26 | 28.1K بازدید | 23 دیدگاه

از همکاری با ساپینتو خوشحالم، می‌توانیم قهرمان شویم

مهری پس از اولین بازی: پاس گل از نقاط قوت من است

سعید مهری پس از ثبت اولین پاس گل برای آپوئل، می‌گوید که از حضور در این تیم خوشحال است.

مهری پس از اولین بازی: پاس گل از نقاط قوت من است

به گزارش "ورزش سه"، آپوئل امروز به روند خوب خود در لیگ قبرس ادامه داد و توانست در دیداری از هفته بیست و دوم، با نتیجه چهار بر یک از سد کارمیوتیسا گذشت و ضمن باقی ماندن در صدر جدول، فاصله چهار امتیازی خود با آریس لیماسول را حفظ کرد.

سعید مهری در این مسابقه برای نخستین‌بار با لباس آپوئل به میدان رفت و موفق شد با یک ارسال دقیق و دیدنی، گل چهارم تیمش را بسازد. بازیکن سابق استقلال فقط پنج دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه، موفق شد اثرگذاری خود را نشان دهد.

مهری در پایان مسابقه، مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های قبرسی انجام داده که آن را در زیر می‌خوانیم:

* سلام سعید. به قبرس خوش آمدی. امروز اولین بازی خودت را برای آپوئل انجام دادی. از این تجربه برایمان بگو.
برای من شگفت‌انگیز بود. در اولین بازی موفق شدم یک پاس گل بدهم. از همه هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. همچنین از اعضای کادرفنی و بازیکنان نیز متشکرم چرا که آنها خیلی به من کمک کردند تا با شرایط تیم کنار بیایم و خودم را با این وضعیت وفق بدهم، من اکنون خیلی خوشحالم.

* فکر می‌کنی که آپوئل بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟
بله قطعا. آپوئل تاریخ بزرگی دارد و ما اکنون بازیکنان بسیار بسیار خوب و کادرفنی قدرتمندی در تیممان داریم. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم امسال قهرمان شویم.

1985809

* تو فرصت خوبی داری که پس از حضور در ایران، با آپوئل در اروپا بازی کنی.
قطعا همینطور است. بازی کردن در آپوئل برای من یک فرصت محسوب می‌شود چرا که آپوئل یک تیم بزرگ است و از اینکه اینجا حضور دارم، خیلی خوشحالم.

* روز دوشنبه یک دربی بزرگ با آ.ا.ک لارناکا برگزار می‌شود. این فرصت خوبی برای ادامه دادن روند پیروزی‌ها و برتری در دربی است.
امیدوارم که بتوانیم این بازی را برنده شویم. می‌دانم که به تیم خودم اعتماد دارم و می‌دانم که می‌توانیم در این مسابقه پیروز شویم.

* در مورد رابطه‌ات با ساپینتو صحبت کن.
با ساپینتو رابطه خوبی دارم چرا که در ایران با او کار کرده بودم و می‌دانم که مربی بزرگی است. اکنون می‌خواهم یک‌بار دیگر از آقای ساپینتو تشکر کنم. او هر روز در هر تمرین و هر بازی به من کمک می‌کند. بسیار خوشحالم که اینجا هستم و به زودی شما را (ساپینتو) می‌بینم. (پس از پایان محرومیت ساپینتو)  

* زندگی کردن در قبرس چگونه است؟
من کشور شما را دوست دارم، هوا عالی است و مردم هم عالی.

* در این مسابقه یک پاس گل هم دادی. 
اولین بازی در یک تیم جدید برای هر بازیکنی چیز ویژه و مهمی است. از پاس گلم خوشحالم و امیدوارم کارهای بیشتری انجام دهم. پاس گل یکی از نقاط قوت من است و امیدوارم در آینده بیشتر به تیم کمک کنم.

1985777

* خودت دوست داری در چه پستی بازی کنی؟
دوست دارم در پست هشت بازی کنم. برای من این موضوع خیلی مهم است که ریکاردو ساپینتو در تمرینات و بازی‌ها کمک زیادی به من می‌کند. به راحتی می‌توانم با هم تیمی‌ها و مربی خود کنار بیایم زیرا سخت تمرین کرده‌ام. من واقعاً می‌خواهم بیشتر به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها