کد خبر : 1999091 | 12 بهمن 1402 ساعت 22:02 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره تیم ملی محبوب سکوها، سلفی و اهدای پیراهن

رامین رضاییان در پایان بازی با سوریه پیراهن خود را به یکی از هواداران داد.

ستاره تیم ملی محبوب سکوها، سلفی و اهدای پیراهن

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم ملی در جناح راست خط دفاعی در پایان دیدار با سوریه و پس از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام ملت‌ها با هواداران تیم ایران جشن گرفت و ضمن گرفتن عکس سلفی با آنها پیراهن خود را به یکی از هواداران تقدیم کرد.

رضاییان که در بهترین فرم ممکن وارد این تورنمنت شد حالا در جناح راست تیم ایران باید تمام فشار تورنمنت را متحمل شود و در عین حال بهترین فرم ممکن را ارائه دهد که این نکته کار را برایش دشوار می‌کند.

1985843

رامین با فرمی وارد این رقابت‌ها شد که توقع هواداران فوتبال در ایران را بالا برد و همه منتظر بودند با حضور در دفاع راست تیم ملی تمام بار تهاجمی تیم را در گلسازی و حتی گلزنی به دوش بکشد اما آن مصدومیت بی‌موقع قبل از تورنمنت و یکی دو مسابقه‌ای که بیرون از ترکیب ماند روند او را تحت تاثیر قرار داد.

با این حال رضاییان در حدود 140 دقیقه بازی سنگین مقابل سوریه که حدود 40 دقیقه آن با یک بازیکن کمتر اتفاق افتاد در حمله و دفاع توازن داشت و بی‌اشتباه کار کرد.

1985844

در عین حال او با گل کردن یکی از پنج پنالتی سرنوشت‌ساز تیم ملی در ضیافت پنالتی‌ها نقش پررنگی در این پیروزی داشت. رضاییان که قبل از این در تیم‌های باشگاهی‌اش پنالتی‌های خوب و مطمئنی زده بود در ضربات پنالتی بسیار مسلط و با اعتماد به نفس بود و با اینکه مکث زیادی کرد اما ضربه دقیق و مطمئنی زد و یکی دیگر از توانمندی‌هایش را به رخ کشید.

انتظار می‌رود رامین در مصاف با ژاپن بهترین عملکرد خود را در مهم‌ترین بازی جام ارائه دهد هر چند باید با توجه به مدت محدود باقی‌مانده تا این بازی خیلی خوب ریکاوری کند و از لحاظ ذهنی آماده این مصاف بزرگ شود.

عکس‌ها: پویا قربانی

دیدگاه‌ها