کد خبر : 1999099 | 12 بهمن 1402 ساعت 22:23 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره نیمکت تیم ملی عربستان نمی‌رود

یحیی توره، دستیار روبرتو مانچینی در تیم ملی عربستان پس از حذف از جام ملت‌های آسیا 2023 روی ادامه حضور خود در این تیم تاکید کرد.

ستاره نیمکت تیم ملی عربستان نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا پس از تساوی یک بر یک برابر کره‌جنوبی در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و از جام ملت‌های آسیا حذف شد.

مانچینی پس از حذف، هم به سطح فنی تیم و عقب کشیدن تیمش که به کره اجازه بازگشت به مسابقه را داد و هم به دلیل لحظه بحث برانگیز ترک زمین قبل از ضربه پنالتی مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

بعد از این مسابقه، گمانه‌زنی‌های‌ مختلفی درباره سرنوشت مانچینی با عربستان مطرح می‌شود، به‌خصوص که یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، در گفت‌وگوی اخیر خود صحبتی از ادامه همکاری با این سرمربی نداشت.

یحیی توره امروز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X به شایعه قطع همکاری کادرفنی فعلی عربستان واکنش نشان داد و نوشت: در زندگی، ما از لحظات سخت درس می‌گیریم. نتیجه نهایی دردناک است، اما فقط عزم ما را برای موفقیت در آینده افزایش می‌دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی ساحل عاج افزود: از حمایت هواداران عربستان تشکر می‌کنم. بازیکنان، مربی و تمامی کادر فنی برای کسب موفقیت برای تیم ملی کشورتان هر کاری انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها