کد خبر : 1999105 | 13 بهمن 1402 ساعت 03:33 | 32.8K بازدید | 17 دیدگاه

با بردلی جای خالی صلاح هم احساس نشد؛

کلوپ بازیکنی بهتر از ارنولد را رونمایی کرد

کانر بردلی در پیروزی چهار گله لیورپول مقابل چلسی نقش پررنگی داشت.

کلوپ بازیکنی بهتر از ارنولد را رونمایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلستان دو تیم لیورپول و چلسی به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با نتیجه چهار بر یک به سود سرخ‌پوشان بندر لیورپول خاتمه پیدا کرد.

آسمان آنفیلد شب گذشته در غیاب آرنولد و محمد صلاح، با یک ستاره جدید روبرو شد. کانر بردلی مدافعی که جای آرنولد را در سن ۲۰ سالگی پر کرده و از چهارگل لیورپول در بازی دیشب، سه گل با اثرگذاری مستقیم او به ثمر رسید. به ثبت رساندن یک گل و دو پاس گل آن هم به‌عنوان جانشین ترنت الکساندر آرنولد هرگز اتفاق کمی نیست.

یورگن کلوپ به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین سرمربیان چند سال اخیر فوتبال، در بحث استفاده از دفاع کنار یک تکنسین است و حال بردلی آخرین ساخته کلوپ است.

کلوپ درباره استفاده از او گفت: پپ (لیندرز) دستیار من به دفترم آمد و به من گفت اگر او را بازی ندهی دو دستم را آتش می‌زنم. با این حال من از روز اول او را دوست داشتم و به آینده‌اش اطمینان دارم.

برادی فصل گذشته در بولتون به‌صورت قرضی بازی می‌کرد و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. در تمرینات پیش فصل نیز آنقدر با کیفیت بود که سران لیورپول با او به توافق برسند و قید انتقال قرضی او را بزنند.

1985603

تماشای سکانس‌های مربوط به بازگشت او جذاب است و تمام کلماتی که تو ارزیابی‌ می‌کند برای آکادمی لیورپول یک افتخار است، زیرا این نخستین چهره‌ای نیست که از آکادمی به تیم اصلی می‌رسد و خیلی زود تبدیل به ستاره می‌شود. حال نگاهی ویژه به شرایط کانر بردلی داریم.

بولت زیر مجموعهبردلی در چهار بازی اخیر لیورپول روی 6 گل اثرگذار بوده است. او در بازی با بورنموث، فولام، نوریچ و چلسی یک گل و پنج پاس گل به ثبت رسانده است.

بولت زیر مجموعهدر لیگ برتر انگلیس، بردلی به‌طور میانگین 2.5 پاس کلیدی در هر بازی دارد. تنها ترنت الکساندر-آرنولد با 2.6 پاس کلیدی در هر بازی رکورد بهتری در ترکیب لیورپول دارد.

بولت زیر مجموعهبردلی دارای میانگین امتیاز 8.5 از هواسکورد است که بالاترین رتبه در لیگ است. البته تعداد بازی‌های او کم است اما بردلی کیفیتش را ثابت کرده‌ است.

بولت زیر مجموعهبردلی موفق شد با ضربه‌ای که فقط 0.09 امید گل داشت مقابل چلسی گلزنی کند.

بولت زیر مجموعهبه‌طور میانگین درهر 37.8 دقیقه او روی یک گل در لیگ برتر نقش داشته است.

بولت زیر مجموعهبردلی در چهار بازی اخیر خود در تمام مسابقات، 13 موقعیت خلق کرده است. الکساندر-آرنولد اکنون با او برابر است.

بولت زیر مجموعهبردلی در مقابل چلسی در 8 دوئل از 12 دوئل پیروز شد. فقط الکسیس مک آلیستر با 11 دوئل عدد بهتری دارد.

دیدگاه‌ها