کد خبر : 1999124 | 13 بهمن 1402 ساعت 00:15 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

جریمه تاریخی ستاره یونایتد را گلزن کرد! (عکس)

مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از حواشی جنجالی هفته اخیر در بازی مقابل وولورهمپتون موفق به گلزنی شد.

جریمه تاریخی ستاره یونایتد را گلزن کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس امشب در خانه وولورهمپتون به میدان رفته است.

شیاطین سرخ در این بازی با گل زودهنگام مارکوس رشفورد از حریف پیش افتاده‌اند. این گل با همکاری تیمی خوبی به ثمر رسید که ابتدا توپ وارد محوطه جریمه شد و به راسموس هویلوند رسید.

هویلوند پشت به دروازه توپ را در اختیار گرفت و پس از کنترل آن رشفورد را دید که در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار دارد. پاس کوتاه هویلوند به مهاجم انگلیسی رسید و ضربه محکم او به تور دروازه حریف چسبید.

رشفورد امشب بازگشت درخشانی به ترکیب یونایتد داشت و پس از یک جنجال بزرگ نشان داد که خواهان اثبات خود در ترکیب است. این مهاجم در بازی روز شنبه جام حذفی غیبت داشت و دلیل آن از سوی باشگاه و اریک تن هاخ بیماری رشفورد عنوان شده بود.

1985912
1985913

نشریه دیلی میل تصاویری از بازیکن یونایتد منتشر کرد که نشان داد او چهارشنبه هفته گذشته در یک میهمانی شبانه حضور داشت و به دلیل زیاده‌روی در مصرف نوشیدنی‌های الکلی از هوش رفته بود.

پس از افشای این تخلف انضباطی، رشفورد به کمپ تمرینی یونایتد بازگشت و با اریک تن هاخ جلسه‌ای را برگزار کرد. پس از آن جلسه باشگاه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجم انگلیسی از رفتار خود پشیمان شده و ابراز ندامت کرده است.

این تخلف انضباطی برای رشفورد حدود 800 هزار یورو جریمه در پی داشت و در مقابل او در ترکیب اصلی یونایتد در بازی امشب قرار گرفت. عملکرد او نشان می‌دهد که حواشی را پشت سر گذاشته و به دنبال جبران اشتباهش است.

دیدگاه‌ها