کد خبر : 1999131 | 13 بهمن 1402 ساعت 00:46 | 112.1K بازدید | 204 دیدگاه

جای خالی کریستیانو حس نشد

بدتر از باخت ۶ گله: خوشحالی رونالدویی مقابل مسی!

اندرسون تالیسکا، ستاره النصر، پس از به ثمر رساندن گل ششم و هت‌تریک برابر اینتر میامی، به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

بدتر از باخت ۶ گله: خوشحالی رونالدویی مقابل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب موفق شد در دیداری جذاب و پرگل اینتر میامی را با نتیجه ۶-۰ شکست دهد. با اینکه رونالدو در بازی امشب حضور نداشت و مسی هم حضوری کوتاه داشت، اما جذاب‌ترین نکات بازی مربوط به این دو فوق ستاره بود.

از پوزخند رونالدو در هنگام ۳-۰ شدن بازی و نشان دادن مسی در اسکوربورد ورزشگاه گرفته، تا به بازی رفتن ستاره آرژانتینی در هنگامی که النصر ۶-۰ جلو بود و همین اتفاق باعث ثبت قاب‌های خبرسازی شد.

در یکی دیگر از اتفاقاتی که به مذاق هواداران لیونل مسی خوش نیامد، ستاره النصر پس از گلزنی به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. اندرسون تالیسکا در دقیقه ۱۰ نیمه اول گل دوم النصر را به ثمر رساند.

در پنجاه و یکمین دقیقه نیمه دوم هم او از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم خودش را بزند. در حالی‌که بازی با نتیجه ۵-۰ دنبال می‌شد، تالیسکا در دقیقه ۷۳ گل ششم را هم زد و هت‌تریکش را کامل کرد. گل او ابتدا توسط داور آفساید گرفته شد اما پس از بررسی و مشورت با VAR صحت گل تایید شد. تالیسکا که سر از پا نمی‌شناخت تصمیم گرفت خوشحالی‌اش را به سبک رونالدو انجام دهد.

1985948
1985950
1985949
1985953

این اتفاق مقابل چشمان مسی که روی نیمکت حضور داشت اتفاق افتاد‌ و باعث شد هواداران در فضای مجازی در توییت‌ها و پست‌هایشان عنوان کنند که حتی اگر رونالدو در بازی غایب باشد باز هم هم‌تیمی‌هایش اجازه نمی‌دهند جای او خالی بماند.

دوشنبه گذشته نیز مایکل دگلادو، ستاره الهلال پس از زدن گل سوم تیمش برابر اینتر میامی مانند رونالدو خوشحالی کرد.

دیدگاه‌ها