کد خبر : 1999133 | 13 بهمن 1402 ساعت 01:02 | 45.1K بازدید | 22 دیدگاه

مصدومیت ترسناک ستاره رئال قبل از دربی مادرید

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی با ختافه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

مصدومیت ترسناک ستاره رئال قبل از دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌ها در این فصل به رئال مادرید مهلت نمی‌دهد. پس از چند هفته بدون داشتن بازیکن مصدوم، این‌بار آنتونیو رودیگر به لیست طولانی مصدومان تیم کارلو آنچلوتی در این فصل پیوست.

رودیگر که این فصل عملکرد خوبی هم در خط دفاعی داشته در نیمه دوم در رختکن ماند و تعویض نشد. مدافع آلمان پس از اینکه پنج دقیقه پایانی نیمه اول را به سختی سپری کرد، به دلیل مشکل از ناحیه ران پای چپ به زمین بازنگشت.

ابتدا مصدومیت او شبیه به آسیب دیدگی از ناحیه زانو بود اما او در صحنه برخورد با میسون گرینوود از ناحیه ران آسیب دید.

پس از بررسی وضعیت قسمتی که رودیگر از در آن احساس درد داشت، پزشکان مادرید، تصمیم گرفتند این بازیکن به زمین بازگردد و تا پایان نیمه اول به بازی ادامه دهد. در ابتدای نیمه دوم رودیگر با ادواردو کاماوینگا تعویض شد.

رئال مادرید به‌خصوص در پست دفاع میانی مشکل دارد و امشب هم رودیگر به‌عنوان یکی از مدافعان میانی آسیب دید. ادر میلیتائو و داوید آلابا، دیگر مدافعان میانی هستند که دچار پارگی رباط صلیبی شدند.

1985957
1985956

به همین دلیل تنها ناچو و رودیگر مدافعان میانی تخصصی رئال بودند و برخی اوقات هم اورلین شوآمنی به‌عنوان یک هافبک به آن‌ها کمک می‌کند.

رئال کمتر از 72 ساعت دیگر باید با اتلتیکو مادرید بازی کند و بعید به نظر می‌رسد که رودیگر به این بازی حساس برسد؛ به این دلیل بازگشت شوآمنی به خط دفاعی در ترکیب اصلی این بازی محتمل به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها