کد خبر : 1999139 | 13 بهمن 1402 ساعت 01:34 | 11.5K بازدید | 41 دیدگاه

کلین‌شیت با مصدومیت تلخ

ختافه 0-2 رئال مادرید: تیم کارلتو صدر را ول نمی‌کند

رئال مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگا با درخشش خوسلو ختافه را از پیش رو برداشت.

ختافه 0-2 رئال مادرید: تیم کارلتو صدر را ول نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با درخشش خوسلو موفق شد با نتیجه 2-0 برنده شود.

بازی با پرس رئال آغاز شد و پس از دو تلاش از وینیسیوس برای تهدید دروازه حریف اولین ضربه خطرناک را خوسلو زد اما ضربه او با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

1985971

فده والورده دقیقه 14 توپ را در سمت راست محوطه جریمه ختافه به لوکاس واسکز داد و او با ارسال بلند فضا برای سرزنی خوسلو را فراهم کرد که ضربه دقیق او درون دروازه قرار گرفت و رئال را پیش انداخت.

ختافه پس از این گل فشاری به رئال وارد نکرد و در مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که جریان بازی را کنترل می‌کردند. دقیقه 34 پاس جود بلینگام به فده والورده نزدیک محوطه جریمه با ضربه محکم این بازیکن همراه شد که با فاصله کم از دروازه به بیرون رفت.

خوسلو دقیقه 39 فرصت داشت که گل دوم را به ثمر برساند اما واکنش به موقع سوریا موجب شد ضربه خطرناک مهاجم رئال مادرید روی ارسال واسکز دفع شده و وارد دروازه ختافه نشود.

نیمه اول این بازی با یک اتفاق تلخ برای رئال به پایان رسید. آنتونیو رودیگر به آسیب‌دیدگی از ناحیه ران چپ نتوانست به بازی ادامه بدهد و از ابتدای نیمه دوم با ادواردو کاماوینگا تعویض شد.

1985972

سفیدپوشان نیمه دوم را هم خوب آغاز کردند و موفق شدند زود به گل برسند. در دقیقه 56 خوسلو در محوطه جریمه ختافه پاس سریع وینیسیوس را دریافت کرد، توپ را روی پای چپش برد و با ضربه زمینی دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 63 وینیسیوس یکی از بهترین موقعیت‌های بازی را از دست داد. بلینگام روی ضدحمله سریع به توپ رسید و خوسلو را صاحب توپ کرد که او در موقعیت تک به تک فرصت هت‌تریک داشت اما توپ را به وینیسیوس پاس داد. مهاجم برزیلی با ضربه آرام سعی کرد دروازه‌بان را مغلوب خود کند که سوریا توپ او را به راحتی با دست مهار کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

ختافه دقیقه 73 فرصت عالی برای گلزنی داشت اما با بدشانسی بورخا مایورال نتوانست به تیم سابقش گلزنی کند و ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد که در ادامه ریباند توپ هم دفع شد.

1985973

میسون گرینوود که یکی از بازیکنان پرتلاش ختافه در این بازی بود دقیقه 79 پس از پا به توپ به سمت محوطه جریمه رئال مادرید فرصت شوت‌زنی داشت که ضربه خطرناک او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلاش ختافه برای جبران نتیجه بازی بی‌اثر بود و در نهایت رئال به 3 امتیاز این بازی رسید تا با 57 امتیاز به صدر جدول صعود کند و بالاتر از خیرونا 55 امتیازی قرار بگیرد. ختافه 29 امتیازی هم در رده دهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها