کد خبر : 1999154 | 13 بهمن 1402 ساعت 09:23 | 18.4K بازدید | 24 دیدگاه

ناراحتی عجیب تن‌هاخ: باید 0-4 برنده می‌شدیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش این توان را داشت که بیشتر گل بزند و گلی دریافت نکند.

ناراحتی عجیب تن‌هاخ: باید 0-4 برنده می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس روبروی ولورهمپتون قرار گرفت و موفق شد در یک بازی تماشایی و پر گل با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در حالی سه امتیاز این بازی را کسب کردند که گل سوم و مساوی حریف در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به ثمر رسید تا بسیاری به فکر تقسیم امتیازات باشند اما این پایان کار نبود و یونایتد موفق شد دو دقیقه بعد گل پیروزی را وارد دروازه حریف کند و برنده میدان باشد. 

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پس از این بازی گفت: «صادقانه باید بگویم که پس از گل چهارم احساسات متفاوتی داشتم. البته که بسیار خوشحال بودم چون این پیروزی مهمی برای ما بود و حتی برای یک فرد بی‌طرف هم تماشای این بازی لذتبخش بود. 

1977759

اما به عنوان یک مربی، وقتی می‌بینید که تیم‌تان برای یک ساعت بازی را در اختیار دارد، ما باید با سه یا چهار گل جلو می‌افتادیم. این شانس را داشتیم که این تعداد گل را بزنیم و هیچ گلی هم دریافت نکنیم. ما باید مدیریت بهتری در زمین داشته باشیم تا گل نخوریم. این اتفاق نباید رخ دهد. اما روحیه و مقاومت بازیکنان تیم را دیدم. این که چنین شخصیت و روش درستی در رختکن داریم بسیار عالی است.»

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خوب مارکوس رشفورد در این بازی اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که همه تیم خوب بازی کردند و رشفورد هم همین‌طور. در چند بازی آخر دیدید که او در خط حمله سرزنده بود و اگر مهاجم توپ خوبی از بازیکنان پشت سرش بگیرد، می‌تواند تهدیدی برای حریف باشد.»

سرمربی یونایتد با اشاره به بازگشت بازیکنان مصدومش به ترکیب اضافه کرد: «من فکر می‌کنم در 60 دقیقه ابتدایی امروز عالی بودیم. پس از آن سطح بازی ما افت کرد، اما این اتفاق منطقی است چون بعضی از بازیکنان هنوز صددرصد نیستند. زمان می‌برد تا آنها بار دیگر به آمادگی کامل برسند اما باز هم باید مدیریت بهتری روی بازی انجام می‌دادیم.»

دیدگاه‌ها