کد خبر : 1999176 | 13 بهمن 1402 ساعت 12:30 | 15.5K بازدید | 27 دیدگاه

اعتراف لواندوفسکی: 2023 درخششم را از من گرفت!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید سال 2023 برای او سال سختی بوده است.

اعتراف لواندوفسکی: 2023 درخششم را از من گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در اولین فصل حضورش در ترکیب بارسلونا توانست به ستاره درخشان این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در قهرمانی آنها در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد. 

او فصل گذشته موفق شد رکوردهای بسیاری را پس از پیوستن به بارسا و حضور در لالیگا از آن خود کند اما شرایط برای این بازیکن از ابتدای این فصل به شکل متفاوتی پیش رفت و او نتوانست درخششی که پیش از این داشت را بار دیگر تکرار و انتظارات را برآورده کند. 

این ستاره لهستانی در گفت‌وگو با کانال یوتیوب Foot Truck درباره شرایطش اظهار داشت: «در سال 2023 لحظاتی بود که من نه تنها از لحاظ روانی و ذهنی، بلکه از نظر فیزیکی هم احساس می‌کردم که ضعیف‌تر شده‌ام. تمامی اتفاقات بد و منفی در سال گذشته در یک لحظه به من هجوم می‌آوردند. همه چیز دست به دست هم داده بود. 

1982770

البته که خودم هم اشتباهاتی داشتم. احساس می‌کردم که در تله‌ای افتادم و بیرون آمدن از آن و بازگشت به شرایط عادی مدت زمان زیادی طول کشید. انجام دادن این کار در فوتبال کار آسانی نیست و نمی‌توان در فاصله یک یا دو هفته به شرایط درخشان گذشته بازگشت.

همیشه می‌توانم به گذشته نگاه کنم و به این فکر کنم که اتفاقات خوب در پیش است و شرایط به یک شکل پیش نخواهد رفت اما باید اعتراف کنم در سال 2023 لحظاتی بود که درخششم را از من گرفت.»

لواندوفسکی درباره مکالماتی که با بازیکنان بارسا در زمین یا رختکن دارد که گاهی جنجالی می‌شود، مانند اتفاقی که بین او و لامین یامال افتاد گفت: «وقتی چیزی در زمین ببینم واکنش نشان می‌دهم چون می‌خواهم بهترین استفاده را از هر موقعیت ببرم. این صحبت‌ها بین بازیکنان عادی است و گاهی هواداران از بیرون آن را می‌بینند و برایشان سوال ایجاد می‌شود.»

دیدگاه‌ها