کد خبر : 1999237 | 13 بهمن 1402 ساعت 16:38 | 48.8K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: ستاره جنجالی بایرن به سری‌آ رفت!

ژروم بواتنگ، مدافع سابق بایرن مونیخ، در انتقالی آزاد به سالرنتینا پیوست.

رسمی: ستاره جنجالی بایرن به سری‌آ رفت!

به گزارش "ورزش سه"، دوران حرفه‌ای این مدافع میانی 35 ساله آلمانی به دلیل مسائل حقوقی خارج از زمین در چند سال اخیر از مسیر پیشرفت خارج شده است. او شش ماه گذشته را تنها در زمین تمرین گذراند و بعد از اینکه بایرن با بحران کمبود مدافع رو به رو شد برای مدت کوتاهی قرار بود که دوباره به ترکیب بایرن برگردد. چیزی که اصلا مطلوب هواداران این تیم نبود و آنها به شکل‌های مختلف اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کردند و در نهایت بایرن ترجیح داد از خیر این ستاره پرحاشیه بگذرد.

سالرنیتانا در سال‌های اخیر خود را به عنوان پناهگاهی امن برای ستاره‌های سالخورده جا انداخته است. این باشگاه از فرانک ریبری در سال 2021، آنتونیو کاندروا در سال 2022 و گیلرمو اوچوا در سال گذشته استقبال کرد. ستاره‌هایی که به پایان دوران فعالیتشان نزدیک شده بودند و به نوعی جای دیگری برای رفتن نداشتند. به هر حال آنها در حال حاضر به تمام نیرویی که می‌توانند در سری آ دریافت کنند، نیاز دارند چون پس از 22 بازی تنها با 12 امتیاز در انتهای جدول لیگ داخلی قرار دارند.

1986126

امروز تایید شد که بواتنگ قراردادی 6 ماهه با سالرنیتانا امضا کرده و تا پایان فصل به این باشگاه ملحق شده است. او پیراهن شماره پنج را در تیم ساحل کامپانیا خواهد پوشید و به زودی در ترکیب تیم فیلیپو اینزاگی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها