کد خبر : 1999268 | 13 بهمن 1402 ساعت 18:40 | 86.5K بازدید | 62 دیدگاه

نظری جویباری، امیری و سامره برمی‌گردند

مدیریت استقلال در آستانه تغییرات گسترده

باشگاه استقلال به‌زودی جابجایی‌هایی جدی در هیئت مدیره و کادر اجرایی خود خواهد داشت.

مدیریت استقلال در آستانه تغییرات گسترده

به گزارش "ورزش سه"، چند وقتی است که صحبت‌هایی پیرامون تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. پس از جدایی علیرضا خانی و حضور علی آقامحمدی در هیئت مدیره آبی پوشان، یک صندلی خالی دیگر نیز در این بخش از چارت مدیریتی آبی پوشان وجود داشت که اکنون به نظر می‌رسد در روزهای آتی، جمع اعضای پنج نفره مدیریتی باشگاه تکمیل خواهد شد.

البته تکمیل شدن هیئت مدیره پنج نفره استقلال، با جدایی یک چهره شاخص نیز همراه خواهد بود. فرشید سمیعی که از زمان مدیریت مصطفی آجورلو به عنوان معاون حقوقی آبی‌ها مشغول به کار شد، از سال گذشته و در پست جدیدی، به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه معرفی شد.

1979746

حالا خبر می‌رسد که سمیعی به زودی از جمع اعضای هیئت مدیره استقلال جدا خواهد شد تا دو نفر دیگر نیز به ترکیب پیشین اضافه شوند. كاظم ميرولد که در دوره مدیریت آقامحمدی در استقلال سابقه عضویت در هیئت مدیره آبی‌ها را دارد، یک بار دیگر با این باشگاه همکاری می‌کند.

پیش از این، علی آقا محمدی، مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده اعضای هیئت مدیره استقلال بودند که با حضور كاظم ميرولد، این نفرات به عدد چهار می‌رسد و نفر پنجم نیز علی خطیر خواهد بود. مدیرعامل جوان آبی‌ها که روزهای پرخبر و پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کند، از این به بعد در مسند جدیدی فعالیت خواهد کرد.

البته تغییرات مدیریتی در استقلال فقط به بخش هیئت مدیره محدود نمی‌شود چرا که علی نظری جویباری برای حضور در پست معاونت ورزشی، علی سامره برای دریافت پست معاونت اجرایی و بهرام امیری برای قرار گرفتن در سمت معاونت مالی و اداری، افرادی هستند که گفته می‌شود قرار است به زودی احکام خود را دریافت کنند.

1679010

کاظم اولیایی نیز دیگر چهره‌ای است که اخباری در مورد حضورش در استقلال شنیده می‌شود. او چندی پیش و در گفتگو با ورزش سه، حضور در هیئت مدیره استقلال را (علی رغم داشتن پیشنهاد آن) رد کرد ولی ممکن است به عنوان رئیس شورای راهبردی باشگاه، یک بار دیگر با آبی پوشان همکاری کند.

تمام این اخبار در شرایطی به گوش می‌رسد که در مقطع فعلی، تنها حضور میرولد به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال تأیید شده است و باید دید بقیه افراد مطرح شده، در چارت مدیریتی آبی پوشان به پست‌های ذکر شده خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها