کد خبر : 1999275 | 14 بهمن 1402 ساعت 04:31 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

تکرار ماجرای دخیا-کیلور ناواس در لیگ برتر!

انتقال سعید بن رحمه الجزایری از وستهم به لیون، به دلیل عدم ارسال به موقع مدارک توسط باشگاه انگلیسی لغو شد و عجیب‌ترین ماجرای نقل و انتقالاتی ژانویه را رقم زد.

تکرار ماجرای دخیا-کیلور ناواس در لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه" سعید بن رحمه  قرار بود به صورت قرضی با امکان خرید تابستانی راهی لیون شود و حتی در لیون تحت معاینات پزشکی هم قرار گرفت. اما غافلگیری تکان دهنده زمانی رخ داد که این معامله شکست خورد چون در تاریخ مشخص شده قبل از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی در انگلیس یا فرانسه تکمیل نشد.

وستهم در این باره بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: "وستهم یونایتد می‌تواند تأیید کند که قرارداد انتقال سعید بن رحمه به المپیک لیون قبل از پایان ضرب الاجل منعقد نشده است، زیرا این قرارداد به دلیل روال اداری نمی‌توانست قبل از ساعت 11 شب تکمیل شود."

لیون هم در بیانیه‌ای رسمی گفت: "این رفتار نامفهوم از سوی وستهم سوالاتی را ایجاد می‌کند. المپیک لیون عمیقاً از این موضع و این تصمیم متاسف است که نشان دهنده عدم احترام عمیق وستهم نسبت به باشگاه ما و سعید است. باشگاه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در فرصتی دیگر تمام اقدامات لازم را برای پیگیری صحت قرارداد انجام دهد و در صورت لزوم وستهم را مسئول شکست آن بداند."

1986179

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی که متخصص اخبار نقل و انتقالات است نیز در این باره گفت: "لیون و بن رحمه همه اسناد را امضا کردند، اما وستهام جزئیات ارسال اوراق را در سامانه مربوطه به موقع پیگیری نکرد."

با این حال، لیون حاضر به تسلیم شدن نیست و قصد دارد در مورد امکان تکمیل قرارداد تحقیق کند و همچنین از وستهم برای آنچه اتفاق افتاده توضیح خواسته است.

بن رحمه به دلیل دقایق محدود بازی در وستهم در این فصل، که مانع از حضور او در جام ملت‌های آفریقا برای تیم ملی الجزایر شد، قصد خروج از این تیم را داشت. در آخرین روز نقل و انتقالاتی سال 2015 دو تیم منچستر یونایتد و رئال مادرید قصد داشتند دروازه‌بانشان، کیلور ناواس و داوید دخیا را با هم عوض کنند و حتی کیلو ناواس به فرودگاه هم رفت اما به دلیل اشتباه رئال مادرید در ارسال مدارک این انتقال نهایی نشد و دو بازیکن در باشگاهشان ماندند.

دیدگاه‌ها