کد خبر : 1999305 | 13 بهمن 1402 ساعت 21:20 | 21.2K بازدید | 28 دیدگاه

پسر کره‌ای و ابطال مهر خروج ببرها از قطر (عکس)

شاهکار تیم کلینزمن در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل استرالیا به نمایش درآمد.

پسر کره‌ای و ابطال مهر خروج ببرها از قطر (عکس)

به گزارش ورزش سه، این سون هیونگ مین بود که با زدن به قلب دفاع تیم استرالیا و ستون کردن پا یک پنالتی از تیم استرالیا گرفت تا این ضربه توسط هوانگ هی چان، مهاجم تیم ولورهمپتون، تبدیل به گل تساوی کره‌ای‌ها در این مسابقه شود؛ گلی که در همان دقایق گل قبلی آنها در همین تورنمنت در مقابل عربستان و در شرایط تقریبا مشابه به ثمر رسیده بود.

1986251

هوانگ هی چان که در بازی قبلی به عنوان یک یار تعویضی به میدان آمده بود، در این بازی نشان داد که مصدومیت را پشت سر گذاشته است. او با اعتماد به‌ نفسی فوق‌العاده‌ پشت ضربه پنالتی حساس تیمش ایستاد و با ضربه‌ای مطمئن توپ را به همان جایی فرستاد که خودش می‌خواست. هوانگ هی چان پس از گل نیز شادی جالبی از خود به نمایش گذاشت و خیال کره‌ای‌ها را از باقی ماندن در جام ملت‌های آسیا راحت کرد.

1986250

ارزش این گل، به اندازه بالا رفتن احتمال بقای یکی از مهم‌ترین تیم‌های تورنمنت در‌ جام ملت‌های آسیا بود. تیمی که اگر این مسابقه را پشت سر بگذارد، می‌شود گفت که به فینال رسیده و حتی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا است. البته آنها نیم ساعت در اوقات اضافه فرصت دارند و حریف‌شان تیمی قدبلند، سختکوش، با دروازه‌بانی است که خیلی خیلی سخت گل می‌خورد.

ویدئو: 323590

دیدگاه‌ها