کد خبر : 1999312 | 13 بهمن 1402 ساعت 21:44 | 63.6K بازدید | 53 دیدگاه

پیروزی سپاهان مقابل الاهلی در یک بازی پرگل

سپاهان با گل دیر هنگام جواد اکبری دیدار مقابل الاهلی را به سود خود تمام کرد.

پیروزی سپاهان مقابل الاهلی در یک بازی پرگل

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان که همزمان با برگزاری جام ملتهای آسیا در قطر، در این کشور اردو زده بود، آخرین بازی تدارکاتی خود را در اردوی آماده سازی پیش فصل خود انجام داد و در یک بازی پر گل مقابل الاهلی به پیروزی سه بر دو رسید.

این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه ۱۳ بهمن به وقت ایران در استادیوم استاد حمد بن خلیفه دوحه قطر آغاز شد. سپاهان که دو پیروزی در دو بازی تدارکاتی اخیر خود به دست آورده بود بازهم در یک بازی تدارکاتی به برتری رسید.

1986301

طلایی‌پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از پایان اردوی تدارکاتی خود، مسابقه را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی مسابقه به گل رسیدند. در شرایطی که سپاهان دو بار از حریف خود پیش افتاده بود، الاهلی بازی را دو بار به تساوی کشید و این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر دو ادامه پیدا کرد تا در نهایت سپاهان در دقیقه ۸۸ به گل سوم و برتری خود رسید.

ابتدا سپاهان در دقیقه ۴ با ضربه سر سیاوش یزدانی به گل اول رسید. در ادامه حملات سپاهانی‌ها روی دروازه تیم الاهلی ادامه داشت و تلاش آنها رسیدن به گل‌های بیشتر بود اما روی یک ضدحمله در دقیقه ۱۳ گل نخست را دریافت کردند.

در دقیقه ۱۶ مسابقه شوت سرکش محمد کریمی با فاصله بسیار اندکی از نزدیکی تیر افقی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۳۶ کاوه رضایی گل دوم سپاهان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پس از آن شوت برایان دابو از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت؛ این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

1986270

در دقیقه ۵۰ مسابقه، ضربه محمدجواد حسین‌نژاد روی ارسال برایان دابو، به تیر افقی دروازه الاهلی خورد. در دقیقه ۵۶ مسابقه تیم الاهلی گل دوم را وارد دروازه سپاهان کرد. پس از آن چند موقعیت دیگر گل برای سپاهان ایجاد شد.

ژوزه مورایس در دقایق پایانی از علی‌اصغر اعرابی، بازیکن تازه‌وارد سپاهان و همچنین جواد اکبری، علی احمدی، علی کمالی و ابوالفضل تیغ‌نورد در ترکیب سپاهان استفاده کرد و در تلاش برای ارتقای آمادگی این بازیکنان بود که در تهایت جواد اکبری در دقیقه ۸۸ سپاهان را به گل سوم رساند و دیگر الاهلی نتوانست آن را جبران کند.

سپاهانترکیب ابتدایی سپاهان مقابل الاهلی:
نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا شکاری و کاوه رضایی

توپ گلشرح گل‌های سپاهان:

بولت سپاهانسپاهان یک-الاهلی صفر (دقیقه ۴: سیاوش یزدانی):
سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه با ارسال کرنر فرشاد احمدزاده و ضربه سر سیاوش یزدانی به گل نخست دست یافت.

بولت سپاهانسپاهان دو-الاهلی یک (دقیقه ۳۶: کاوه رضایی):
در دقیقه ۳۶ مسابقه خطای دروازه‌بان تیم الاهلی روی محمدجواد حسین‌نژاد، ضربه پنالتی برای سپاهان به دنبال داشت و ضربه پنالتی را کاوه رضایی درون دروازه الاهلی جای داد.

بولت سپاهانسپاهان سه-الاهلی دو (دقیقه ۸۸: جواد اکبری): 
در دقیقه ۸۸ مسابقه گل سوم سپاهان روی پاس هادی محمدی و ضربه جواد اکبری به نتیجه رسید تا سپاهانی‌ها در این مسابقه پیروزی را ازآن خود کنند.

طلایی‌پوشان که به منظور آماده‌سازی خود، در کمپ اسپایر دوحه مستقر بودند، تمرینات خود را در این کمپ دنبال کرده و سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند و در هر سه دیدار به برتری رسیدند.

دیدگاه‌ها