کد خبر : 1999346 | 14 بهمن 1402 ساعت 00:05 | 13K بازدید | 8 دیدگاه

برای کلینزمن فوتبال از دقیقه 90 آغاز می‌شود

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در ۴ بازی از ۵ بازی مرحله گروهی در دقایق اضافی به گل رسیده است.

برای کلینزمن فوتبال از دقیقه 90 آغاز می‌شود

به گزارش ورزش سه، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، کره جنوبی در شرایطی به مصاف استرالیا رفت که در فاصله تنها سه روز قبل، برای ۱۲۰ دقیقه جدالی سخت با عربستان داشت.

کره جنوبی حالا با شکست استرالیا، در دومین دیداری که به ۱۲۰ دقیقه رسید موفق به پیروزی شد تا با یک پیروزی شیرین مقابل یکی دیگر از مدعیان آسیا در جمع چهار تیم برتر پهناورترین قاره جهان قرار بگیرد.

کره اگر چه در بازی نخست مقابل بحرین با پیروزی ۳ بر یک بازی را به پایان رساند اما در بازی‌های بعدی از جمله جدال مقابل مالزی و اردن، در دقایقی از بازی از این دو تیم عقب افتاد.

1979109

در بازی مقابل اردن، کره در دقیقه ۹۱ به گل رسید، در بازی بعد مقابل مالزی باز هم در شرایطی که ۲ بر یک عقب بودند با دو گل از لی کانگ این در دقیقه ۸۳ و سون هیونگ مین ۹۰+۴ به بازی برگشت.

از طرفی رسانه‌های کره‌ای نسبت به این اتفاق احساس خوبی ندارد اما در طرف مقابل این اتفاق خبر از آمادگی بالا و اعتماد به نفس آنها می‌دهد که قطعا یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تاثیر بسیار زیادی در این موضوع دارد. 
در همین حال، با گذر 13 سال از بازی‌های قطر 2011، این اولین بار است که کره در دو بازی مرحله حذفی، کارش به وقت‌های اضافه می‌کشد اما در آن دوره فقط در یک بازی پیروز شد. در آن زمان این تیم در وقت‌های اضافه مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایران قرار گرفت، پیروز شد ولی در نیمه نهایی مقابل ژاپن شکست خورد.

اکنون تیم ملی کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی چهار روز بعد به مصاف اردنی می‌رود که در مرحله گروهی با آن رویارو شده بود و به تساوی ۲-۲ رضایت داده بود.

دیدگاه‌ها