کد خبر : 1999355 | 14 بهمن 1402 ساعت 07:13 | 51.6K بازدید | 7 دیدگاه

مربی شگفتی‌ساز آسیا: محکم در دفاع ایستاده‌ایم!

حسین عموته، سرمربی اردن پس از شکست تاجیکستان و رسیدن به یک دستاورد تاریخی با صعود به نیمه نهایی، از تایید کاندیدایی تیمش برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خودداری کرد.

مربی شگفتی‌ساز آسیا: محکم در دفاع ایستاده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، اردن با گل به خودی وحدت حنانوف تاجیکستان را شکست داد و در یک اتفاق تاریخی به نیمه نهایی جام ملتها رسید.

اردن قبل از دوره کنونی در قطر، هرگز در یک مسابقه حذفی پیروز نشده بود، اما در جام ملتهای ۲۰۲۳ در مرحله یک هشتم عراق و سپس در مرحله یک چهارم تاجیکستان را شکست داد تا به یک دستاورد تاریخی دست یابد.

سرمربی مراکشی اردن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: قبل از مسابقات، ما تیم دوست داشتنی‌ای نبودیم اما حالا مطمئناً می‌خواهیم تا جایی که ممکن است پیشرفت کنیم. من همیشه در صحبت‌هایم صریح بودم که بین تلاش، تمرکز و کسب پیروزی‌ها رابطه قوی وجود دارد. ما از هر دو بعد جسمی و روانی موفق بودیم و به توانایی‌های جمعی و فردی خود اعتماد کردیم.

وی افزود: هدف ما قبل از مسابقات صعود به مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار در تاریخ اردن بود، اما اکنون باید فرصت خود را باور کنیم و از همه ظرفیت‌های درون تیم استفاده کنیم. همه بازیکنان در رسیدن به کلین شیت و حفظ شایستگی‌مان کمک کردند.

این سرمربی ادامه داد: ما در پایان بازی هم محکم در دفاع ایستادیم. از مهاجمان گرفته تا مدافعان و دروازه‌بان در این امر سهیم بودند.

این مربی 54 ساله گفت: ما از بازیکنان خواستیم که تا جشن صعود منضبط و متمرکز باشند. امروز با بازی عراق فرق داشت. تنها اشتباه‌مان کارت گرفتن بود و حالا باید بدون سالم العجالين و علي علوان بازی کنیم.

دیدگاه‌ها