کد خبر : 1999360 | 14 بهمن 1402 ساعت 08:21 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

اشک‌های سون، ستاره احساساتی شد

سون هیونگ مین بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی اشک ریخت.

اشک‌های سون، ستاره احساساتی شد

به گزارش ورزش سه، کره جنوبی که در آخرین دقایق بازی با استرالیا ناامیدانه دنبال گل مساوی می‌گشت با سختکوشی و حرفه‌ای‌گری ستاره بین المللی خود یک پنالتی گرفت و بازی را به وقت اضافه کشاند. 
سون هیونگ مین که قبل از آن صحنه پنالتی در مقابل صخره زرد رنگ خط دفاعی کانگوروها ناکام مانده بود با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش گل برتری کره جنوبی را در وقت‌های اضافه به ثمر رساند و در حساس‌ترین شرایط به داد تیمش رسید. 

1986283

سون درست مثل یک ستاره بزرگ در موقع اضطرار بزرگی و توانمندی خود را به رخ فوتبال آسیا کشید و موفق شد یک تنه تیم خود را به نیمه نهایی ببرد. 
بعد از این برد درخشان و دراماتیک ستاره تیم ملی کره جنوبی در آغوش چا دو ری ستاره سابق کره و دستیار کلینزمن در کادر فنی آرام گرفت و از شدت خوشحالی گریه کرد. 

1986355

سون آنقدر احساساتی شده بود که به خاطر این برد شیرین گریه می‌کرد و همبازیان و اعضای کادر فنی کره هم سعی در آرام کردن او داشتند. 
ستاره تاتنهام در حالی بعد از بازی با استرالیا احساساتی شد و نگاه‌ها را به خود جلب کرد که در بازی‌های بزرگ اروپایی مثل لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ برتر پیروزی‌های مهم‌تر و شاید بزرگتری را تجربه کرده بود اما در لباس ملی این برد آنقدر ارزشمند و حساس بود که او را به گریه‌ای واداشت که بند نمی‌آمد.

دیدگاه‌ها