کد خبر : 1999435 | 14 بهمن 1402 ساعت 14:47 | 6.6K بازدید | 8 دیدگاه

فوتبال پر از اتفاقات غیرمنتظره است

هشدار آلگری به اینتر در آستانه دربی ایتالیا

مکس آلگری معتقد است حتی اگر فردا در دربی ایتالیا بازنده شوند نیز کار قهرمانی تمام نشده است.

هشدار آلگری به اینتر در آستانه دربی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در سن سیرو دربی ایتالیا را خواهیم داشت. اینتر صدرنشین برابر یوونتوس رده دومی. نراتزوری با یک بازی کمتر یک امتیاز بیشتر از جدی‌ترین رقیب خود در راه فتح اسکودتو دارد و بازی فردا از هر جهت حائز اهمیت است.

1983297

مکس آلگری در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «ما کیه‌زا و رابیو را داریم چون ریکاوری کرده‌اند. همه به میلان خواهیم رفت حتی دو بازیکن جدیدمان، ژالو و آلکاراز که امروز اولین جلسه تمرینی خود را با تیم خواهد داشت».

آلگری در مورد بازی فردا گفت: «فردا یک مسابقه فوق العاده خواهد بود، یک شب ورزشی عالی با یک استادیوم پر از تماشاگر بدون جای خالی. قدرت اینتر را می‌دانیم ولی ما هم خیلی خوب هستیم و باید به همین روند خود ادامه دهیم. ما هنوز باید امتیازات زیادی را از الان تا پایان فصل به دست بیاوریم تا به هدفمان که همان سهمیه لیگ قهرمانان است برسیم.»

نظر شما در مورد عملکرد یووه در بازار انتقالات ژانویه چیست؟ «ورود آلکاراز من را راضی کرد، زیرا او بازیکن جوانی است که می‌خواهد خوب کار کند و یاد بگیرد. من از آمدنش خوشحالم اما با توجه به اینکه او از لیگ دیگری آمده است، باید خودش را وفق بدهد. او و ژالو فردا با تیم به میلان خواهند رفت.»

اهمیت فراوان جدال حساس برابر اینتر: «تیم باید انگیزه و ایمان خود را برای کسب پیروزی در زمین نشان دهد. سپس در پایان بازی خواهیم دید که چه کسی بهتر بوده است. تیم را در موقعیتی آرام می‌بینم. تکرار می‌کنم، بازی زیبا و سختی خواهد بود. آنها اول هستند و ما دوم، اما جدال قهرمانی فردا تمام نمی‌شود.»

1983023

در سطح روانی، این مسابقه چه وزنی دارد؟ «این یک نقطه عطف تعیین کننده برای قهرمانی نخواهد بود. تکرار می‌کنم، ما باید امتیازات زیادی را از الان تا پایان فصل کسب کنیم تا به سهمیه لیگ قهرمانان برسیم. این هدف اصلی ماست. بازیکنان فردا باید با آرامش به میدان بروند، بازی کنند و لذت ببرند».

یووه در سن سیرو چه چیزی برای از دست دادن دارد؟ «وقتی در هر مسابقه بازی می‌کنیم، همیشه چیزی برای از دست دادن داریم، چه برابر اینتر یا یک تیمی دیگر.»

آیا اینتر نگران  یوونتوس است؟ «نمی‌دانم، اما ما برای آنها احترام زیادی قائلیم، زیرا آنها قوی‌ترین تیم در سری آ و شانس اول برای کسب اسکودتو هستند.»

اگر اینتر برنده شود، آیا به معنای بسته شدن قطعی بحث اسکودتو خواهد بود؟ «ببینیم نتیجه فردا چه خواهد شد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و فوتبال پر از اتفاقات غیرمنتظره است. شما باید با قدرت به زمین بروید و تعادل لازم را در میدان داشته باشید. سخت‌ترین کار مدیریت لحظات سخت است، ما باید آرام باشیم و کار خودمان را انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها