کد خبر : 1999446 | 14 بهمن 1402 ساعت 15:37 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

فشاری روی بازیکنانشان نیست

سیمئونه: رئال از ما انتقام نمی‌گیرد

دیه‌گو سیمئونه معتقد است در بازی فردا بحث انتقام بین رئالی‌ها وجود ندارد و هر دو تیم به فکر پیروزی بر رقیب خواهند بود.

سیمئونه: رئال از ما انتقام نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو دربی مادرید برگزار خواهد شد و مثل همیشه حساسیت‌های خود را دارد. رئال با 10 امتیاز بیشتر از اتلتیکو در صدر قرار دارد و بازی رفت لالیگا را نیز به این تیم باخته است. رئال بازی نیمه نهایی سوپرجام را از اتلتیکو برد ولی در یک هشتم نهایی کوپا دل ری بازنده شد و اتلتیکو بود که صعود کرد.

1980388

اتلتیکو بعد از دربی سه روز برای بازی با بیلبائو در نیمه نهایی کوپا دل ری وقت دارد، در حالی که حریفش دو روز بیشتر استراحت کرده است. سیمئونه پیش از این به تقویم بازی‌ها اعتراض کرده بود و این بار گفت: «چیزی برای صحبت در مورد آنچه قبلاً در مورد آن صحبت شده وجود ندارد و ما باید روی بازی فردا تمرکز کنیم.»

راه رسیدن به پیروزی برابر رئال: «ما باید یک بازی خوب مقابل یک تیم رئال مادرید آماده انجام دهیم که به خوبی توسط یک مربی حرفه‌ای و بزرگ مدیریت می‌شود. باید بازی را به جایی برسانیم که بتوانیم به آنها ضربه لازم را بزنیم.»

ترکیب بازی فردا: «من خوب می‌دانم فردا چه کسانی قرار است شروع کنند، ولی قرار نیست ترکیب را اینجا بگویم. در مورد ترکیب اصلی به جمع‌بندی نهایی رسیده‌ام.»

1980321

شانس اتلتیکو برای قهرمانی در لیگ: «با این همه هفته باقیمانده تا پایان فصل، نباید به این موضوع فکر کنیم. ما به میدان رقیب قدرتمندی می‌رویم که مورد حمایت هوادارانش قرار دارد. باید در بهترین فرم وارد زمین شویم.»

دربی چهارم فصل: «ما دو دربی را در خانه بردیم و یک دربی خارج از خانه را در عربستان باختیم. بازی در عربستان برابر رئال نزدیک‌ترین بازی به جو بازی فرداست (همه ورزشگاه هوادار رئال بود). فشار بیشتر روی رئال؟ هیچ فشاری وجود ندارد. البته انگیزه به خاطر رقیب افزایش می‌یابد ولی فکر نمی‌کنم روی رئال مادرید تاثیر بگذارد. بازیکنان رئال اهمیت پیروزی در دربی را می‌دانند و فکر نمی‌کنم به انتقام و اینکه ما تنها تیمی بوده‌ایم که شکستشان داده، فکر کنند.»

اهمیت سه بار پیروزی برابر رئال مادرید در یک فصل: «هیچ. پیروزی در سه دربی در واقع همان پیروزی در سه بازی است.»

دیدگاه‌ها