کد خبر : 1999453 | 14 بهمن 1402 ساعت 16:15 | 31.1K بازدید | 27 دیدگاه

رکورد بازار شکست

بالاتر از بارسا: باارزش‌ترین پیراهن دنیا برای رئال

عقد قرارداد با شرکت اچ‌پی رئال مادرید را دارای ارزشمندترین پیراهن در میان تیم‌های فوتبال دنیا کرد.

بالاتر از بارسا: باارزش‌ترین پیراهن دنیا برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تعیین ارزش پیراهن یک تیم فوتبال با توجه به متغیرهای هر قرارداد کار آسانی نیست، اما پس از امضای قرارداد رئال مادرید و شرکت اچ پی، می‌توان گفت ارزش پیراهن رئال بالای 250 میلیون یورو است. 

با اضافه کردن آنچه آدیداس، هواپیمایی امارات و اکنون شرکت آمریکایی می‌پردازد، ارزش پیراهن رئال بسیار بالا رفته است. هیچ تیم ورزشی دیگری به رقمی که رئال مادرید به دست می‌آورد نزدیک نمی‌شود. رئال 120 میلیون یورو از آدیداس، 80 میلیون یورو از امارات و 50+20 میلیون یورو نیز از اچ پی دریافت می‌کند.

1986469

پس از مشاوره با متخصصان مختلف اطلاعات بازاریابی ورزشی، باشگاه مادریدی از نظر ارزش پیراهن حالا پیشتاز است و تنها باشگاهی است که از 200 میلیون یورو فراتر رفته است. با توجه به گزارش پورتال "PuroMarketing"، بارسلونا با 180 میلیون یورویی که از اسپانسرهایش اسپاتیفای، نایکی و آمبی لایت، می‌گیرد، تیم بعدی در رده‌بندی باارزش‌ترین پیراهن‌هاست.

منچستریونایتد با ارزش 170 میلیونی پیراهنش، نزدیک‌ترین تیم به این دو غول اسپانیایی است. پاری سن ژرمن (با حمایت 80 میلیونی قطر ایرویز و شرکت سخت افزاری OPPO)، لیورپول (استاندارد چارتر با 80 میلیون)، بایرن (دویچه تلکام با 65 میلیون) و چلسی دیگر تیم هایی دارای پیراهن باارزش در فوتبال اروپا هستند.

در اسپانیا، حداکثر پنج تبلیغ در پیراهن و شلوار مجاز است، در مقایسه با چهار تبلیغ در سری آ ایتالیا. رئال مادرید برای اولین بار در تاریخش، آستین چپ پیراهن خود را با تبلیغ پر می‌کند، چیزی که قبلاً در تیم‌های دیگری مانند بارسلونا، اتلتیک و اتلتیکو رایج بوده است.

دیدگاه‌ها