کد خبر : 1999460 | 14 بهمن 1402 ساعت 16:35 | 5.6K بازدید | 12 دیدگاه

دربی تعیین‌کننده نیست

اینزاگی: یوونتوس را به‌خاطر هواداران می‌بریم

سیمونه اینزاگی از آمادگی بالای اینتر برای دربی ایتالیا خبر داد و گفت برای شاد کردن هواداران یوونتوس را شکست خواهند داد.

اینزاگی: یوونتوس را به‌خاطر هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از پیروزی در سوپرجام ایتالیا مقابل ناپولی در ماه گذشته، روند رو به رشدش خود را حفظ کرده و با برتری 1-0 مقابل فیورنتینا به صدر جدول سری آ بازگشت. شاگردان اینزاگی اکنون یک امتیاز از بانوی پیر فاصله دارند و فردا در سن سیرو برابر رقیب مستقیم خود بازی دارند.

اینتر و یوونتوس در اولین دربی ایتالیای فصل خود در ماه نوامبر به تساوی رسیدند و انتظار می‌رود فردا یک جدال پرتنش دیگر داشته باشند.

1986487

سیمئونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود در مورد دربی با یوونتوس صحبت کرد: «بازی فردا قطعا بسیار مهم است ولی تعیین کننده نیست. بازی خیلی نزدیک خواهد بود. بازی رفت هیجان انگیز نبود، اما فردا در خانه مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم بازی را در بهترین فرم انجام دهیم، زیرا می‌دانیم که با یک بازی برابر رقیب مستقیم است.»

از اینزاگی پرسیده شد که آیا احساس می‌کند اینتر موظف است که در این مسابقه پیروز شود و او گفت: «هدف این است که در همه مسابقات به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و برنده شویم. فاصله ما و یووه در جدول نزدیک است. ما باید خوب باشیم و البته که اهمیت مسابقه را می‌دانیم. همچنین به این دلیل که در استادیوم خود بازی می‌کنیم انگیزه بیشتری هم داریم اما برای یوونتوس احترام زیادی قائل هستیم.»

سرمربی ایتالیایی نظرات خود را در مورد نبرد تاکتیکی در دربی بیان کرد: «ما در طول سال‌ها بارها مقابل یوونتوس بازی کرده‌ایم، فینال‌های بسیار مهمی داشته‌ایم، مسابقات لیگ، فینال‌های کوپا ایتالیا، هر مسابقه داستان خودش را دارد. فردا یک مسابقه بسیار متعادل خواهد بود، ما باید تمرکز و اشتیاق زیادی داشته باشیم و در صورت نیاز، بیشتر از همیشه نیز بدویم. ما اینتریم و می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم.»

از اینزاگی در مورد یوونتوس پرسیدند و او پاسخ داد: «همه بازیکنان یووه عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ دارند. آنها تیمی هستند که بر خلاف ما، 24 بازی انجام داده‌اند؛ در حالی که ما 30 بازی انجام داده‌ایم. ما عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌ایم، همه آنها بسیار خوب بوده‌اند.»

اینزاگی در مورد اینکه کدام تیم در رقابت برای قهرمانی بیشتر تحت فشار است، گفت: «هر دو تیم تحت فشار خواهند بود. فشار وجود خواهد داشت، همان‌طور که در فوتبال عادی است، اما ما باید به انجام چنین مسابقه‌ای افتخار کنیم. ما در استادیوم خود می‌دانیم که از حمایت هواداران برخوردار خواهیم بود و سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم.»

سرمربی نراتزوری در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: «بازیکنانم به خوبی تمرین می‌کنند. برای شناخت بهتر از وضعیت بازیکنان، منتظر تمرینات امروز و فردا هستم. از امروز، همه در دسترس هستند به جز کوادرادو.»

دیدگاه‌ها