کد خبر : 1999526 | 14 بهمن 1402 ساعت 19:15 | 56.6K بازدید | 19 دیدگاه

اسطوره ژاپن: ما نباید اینطور ادامه دهیم!

کیسوکه هوندا، هافبک سابق تیم ملی فوتبال ژاپن، در شبکه‌های اجتماعی‌اش از تیم ملی ژاپن خواست تا رویکردش را عوض کند.

اسطوره ژاپن: ما نباید اینطور ادامه دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با نتیجه 1-2 ژاپن را در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شکست داد و به نیمه نهایی رسید. ژاپن در این بازی در نیمه دوم بازی ضعیفی را ارائه کرد و همین امر باعث مواجه شدن این تیم با انتقادات زیادی از اهالی فوتبال این کشور شده است.

کیسوکه هوندا، ستاره مشهور سال‌های قبل تیم ملی ژاپن هم در حساب کاربری خود در شبکه ایکس به این بازی واکنش نشان داد: "من بازی را تماشا نکردم، اما ناامیدکننده است. اما از همه بازیکنان برای زحماتشان تشکر می‌کنم.

1986587

ژاپن در حال قوی‌تر شدن است، اما کشورهای دیگر نیز قوی‌تر می‌شوند. بیایید دوباره شروع کنیم، باید نگاه و رویکرد ما عوض شود. نمی‌توانیم اینطوری ادامه دهیم.

شکی نیست که رشد تیم ما تا کنون به لطف این تیم و کادر فنی بوده است، اما باز هم می‌توانیم از این هم بهتر باشیم. باید به تغییرات نوآورانه روی بیاوریم."
او در پاسخ به سوال کاربری که در مورد جزئیات بازی از او سوال کرده بود، اعتراف کرد که بازی را ندیده است: "اوه، من نمی‌توانستم بازی را ببینم چون در هواپیما بودم. داشتم بازی را از روی گزارش متنی می‌خواندم و تصور می‌کردم. مجبور شدم به خیالاتم تکیه کنم."

دیدگاه‌ها