کد خبر : 1999529 | 14 بهمن 1402 ساعت 19:20 | 10.3K بازدید | 8 دیدگاه

اورتون ۲-۲ تاتنهام: کاش کره حذف شده بود!

تاتنهام پیروزی ۲-۱ برابر اورتون را در ثانیه‌های پایانی با تساوی ۲-۲ عوض کرد.

اورتون ۲-۲ تاتنهام: کاش کره حذف شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در اولین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف اورتون رفت. آنها در نیمه اول با دو گل ریچارلیسون با نتیجه ۲-۱ به برتری رسیدند اما در لحظات پایانی بازی گل دوم را دریافت کردند و از سفر به لیورپول فقط یک امتیاز گرفتند.

ویدئو: 323694

در دقیقه ۴ روی حرکت مهمان از سمت چپ، اودوگی توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد و در آنجا ریچارلیسون به راحتی دروازه اورتون را باز کرد.

1986590

در حالی‌که بازی پایاپای دنبال می‌شد، روی ارسال کرنر و شلوغی محوطه جریمه تاتنهام، جک هریسون توانست در دقیقه ۳۰ گل مساوی را وارد دروازه تاتنهام کند.

حدود ده دقیقه بعد باز هم ریچارلیسون اسپرز را به برتری رساند. او از پشت محوطه جریمه یک شوت فنی و زیبا را روانه دروازه کرد تا نیمه اول ۲-۱ به اتمام برسد.

در نیمه دوم اورتون تمام توانش را به کار گرفت تا بازی را مساوی کند. در نهایت آنها در دقیقه ۴+۹۰ موفق شدند به این هدف برسند. این بار روی ارسال کاشته از سمت چپ، جرد برایتویت با ضربه سر بازی را مساوی کرد. درنهایت این دیدار جذاب با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت.

1986591

تاتنهام با این مساوی در رده چهارم ۴۴ امتیازی شد و اورتون هم با ۱۷ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفت.
تیم آنگه پوستکوگلو بدون حضور سون هیونگ مین که در تیم ملی کره در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، از جام حذفی کنار رفته است و در لیگ برتر هم فقط مقابل برنتفورد، آن هم به زحمت به پیروزی رسیده است.

دیدگاه‌ها