کد خبر : 1999549 | 14 بهمن 1402 ساعت 20:02 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

دارمشتات 0-2 لورکوزن: بازگشت تیم ژابی به نوار پیروزی!

بایرلورکوزن موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل دارمشتات 2-0 پیروز شود.

دارمشتات 0-2 لورکوزن: بازگشت تیم ژابی به نوار پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"،  بایرلورکوزن در هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد در یک دیدار خارج از خانه دارمشتات را 2-0 شکست دهد. بعد از تساوی هفته گذشته، شاگردان ژابی با ارائه یک نمایش تهاجمی و برتر با شایستگی به نوار پیروزی برگشتند.

لورکوزن از ابتدای بازی توپ و میدان را در دست داشت و در مجموع 20 شوت به سمت دروازه حریف زد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 16 برای لورکوزن بدست آمد. ضربه پای چپ آدام هلوزک از فاصله‌ای نزدیک در محوطه جریمه به بیرون رفت.

ده دقیقه بعد، در یکی از معدود موقعیت‌های دارمشتات اسکار ویلهلمسون نزدیک خط محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت دروازه لورکوزن زد که با مهار دروازه‌بان همراه شد.

1986622

در دقیقه 33 ناتان تلا گل اول خودش و تیمش را روی ضربه سر از ارسال الخاندرو گریمالدو به ثمر رساند.

فروزن ریتز می‌توانست در آخرین دقیقه نیمه اول تیمش را به دو گل به رختکن بفرستد که ضربه پای راستش از بیرون محوطه جریمه با دفع دروازه‌بان دارمشتات همراه شد.

در نیمه دوم باز هم لورکوزن خیلی زود به گل رسید تا خیال خودش را تا حدی راحت کند. در دقیقه 52 روی نفوذ ناتان تلا و پاس ریتز، ستاره نیجریه‌ای از زاویه‌ای بسته با پای راست توانست ضربه‌اش را به زیر طاق دروازه دارمشتات بفرستد.

1986623

ده دقیقه بعد امیر کاریچ می‌توانست لورکوزن را روی یک شوت از راه دور غافلگیر کند که لوکاس هرداکی به خوبی این ضربه را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی لورکوزن فشار بی امانی به دروازه حریف آورد و می‌توانست روی شوت از راه دور ریتز به گل برسد که این ضربه از خارج از محوطه جریمه به تیرک افقی اصابت کرد.

1986625

با وجود اینکه لورکوزن تیم برتر زمین بود اما میل گلزنی زیاد این تیم در دقایق پایانی باعث شده بود دفاع دارمشتات در نیمه خودی متمرکز شود و شوت‌های بازیکنان لورکوزن بلوکه می‌شدند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و شاگردان ژابی 52 امتیازی شدند و اختلاف دو امتیازی خود را با بایرن مونیخ که با پیروزی امروزش به تعقیب آنها ادامه می‌دهد حفظ کردند.

دیدگاه‌ها