کد خبر : 1999553 | 14 بهمن 1402 ساعت 20:12 | 3.8K بازدید | 9 دیدگاه

بایرن ۳-۱ گلادباخ: تعقیب صدرنشین ادامه دارد

بایرن مونیخ با پیروزی ۳-۱ برابر مونشن گلادباخ فاصله‌اش را با بایر لورکوزن حفظ کرد.

بایرن ۳-۱ گلادباخ: تعقیب صدرنشین ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته بیستم بوندسلیگا میزبان مونشن گلادباخ بود. باواریایی‌ها در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساندند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند.

ویدئو: 323704

در دقیقه ۵ بازی لروی سانه شوتی محکم را روانه دروازه حریف کرد اما دروازه‌بان توپ را به خوبی دفع کرد.

لحظاتی بعد سانه دوباره شانسش را امتحان کرد اما شوت او این بار در چارچوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبود و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد تا اینکه روی حمله‌ای الودی در نزدیکی نقطه پنالتی به توپ رسید و توانست گل اول مهمان را ثمر برساند.

1986640

پیش از پایان نیمه اول، بایرن بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۴۵ مولر، پاولوویچ را در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او توانست بازی را به تساوی بکشاند.

1986633

در دقیقه ۴۸ توماس مولر پاسی از موسیالا را دریافت کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه خورد.

پس از این حمله دوباره سرعت بازی افت کرد و دیگر شاهد هیچ موقعیتی نبودیم. توپ در میانه میدان در گردش بود تا اینکه در دقیقه ۷۰ دروازه‌بان گلادباخ ارسال دیویس را دفع کرد اما توپ به مقابل پای کین افتاد و او به راحتی دروازه را گشود.

1986639

در ادامه شاگردان توماس توخل به خوبی بازی را کنترل کردند و به حریف اجازه خلق حمله ندادند. در دقیقه ۸۶ آنها کار حریف را تمام کردند. روی ارسال سانه، ماتیاس دلیخت با ضربه سر زیبایی به طاق دروازه، بازی را ۳-۱ کرد‌.

1986634

در لحظات پایانی بازی هم اتفاقی رخ نداد تا این دیدار با همان نتیجه خاتمه یابد. بایرنی‌ها اکنون در رده دوم ۵۰ امتیازی هستند و با صدر جدول فاصله دو امتیازی دارند.

دیدگاه‌ها