کد خبر : 1999563 | 14 بهمن 1402 ساعت 21:09 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: برای بردن لورکوزن به سه امتیاز امروز نیاز داشتیم

توماس توخل می‌گوید برای بردن بایر لورکوزن در بازی هفته بعد به پیروزی در دیدار امروز نیاز داشته‌اند.

توخل: برای بردن لورکوزن به سه امتیاز امروز نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در حالی‌که از مونشن گلادباخ عقب افتاده بود توانست با زدن ۳ گل با نتیجه ۳-۱ این تیم را شکست دهد. توماس توخل که به تازگی از بند بیماری آنفلوانزا رها شده و به غیبتش پایان داده است،‌ در نشست خبری پس از بازی درباره اهمیت این پیروزی صحبت کرد.

برد در بازی امروز؟
یک برد بسیار مهم در یک بازی سخت بود. می‌دانستیم که گلادباخ مقابل لورکوزن یک امتیاز کسب کرده است. ما در اوایل بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما نتوانستیم آنها را گل کنیم، سپس گلادباخ اولین باری که وارد محوطه جریمه ما شد، گل زد. پس از آن بازی پیچیده شد، اما گل پاولوویچ درست قبل از پایان نیمه اول خیال ما را راحت کرد.
بعد از گل هری، فضاهای زیادی برای بازی داشتیم و سپس توانستیم گل سوم را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برسانیم. ما اکنون مقابل آگزبورگ و گلادباخ پیروز شده‌ایم، دو تیمی که بایرن در سال‌های اخیر رقابت سختی با آنها داشته است. این خیلی اتفاق مثبتی است. برای پیروزی در بازی هفته بعد مقابل لورکوزن به این برد روحیه‌بخش و مهم نیاز داشتیم.

مصدومیت دیویس؟
او دچار پیچیدگی زانو شد. ما منتظریم. باید نتیجه آزمایشات را ببینیم. اگر مصدومیتش جدی باشد واقعا دیگر هیچ حرفی ندارم. به‌خصوص که اکنون او در حال بازگشت به فرم خوبی است.

وضعیت کیمیش و اوپامکانو؟
باید ببینیم آنها مقابل لورکوزن در دسترس خواهند بود یا خیر. در طول هفته در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد. بستگی به نحوه گذراندن جلسات تمرینی قبل از بازی دارد.

عذرخواهی دتمار هامان بعد از انتقادات فراوان؟
برایم مهم نیست که او عذرخواهی کند یا نه. من آن را از او قبول نمی‌کنم!

درخشش پاولوویچ؟
الکس با اعتماد به نفس زیادی بازی می‌کند. او دقیقا همانطور که تمرین می‌کند بازی می‌کند. او یک فوتبالیست خوب و فردی باشخصیت است. او اکنون دو گل مقابل آگزبورگ و گلادباخ به ثمر رسانده است. دو گل مهم، چون هر دو گل اول ما بودند.

دیدگاه‌ها