کد خبر : 1999586 | 14 بهمن 1402 ساعت 22:38 | 8.6K بازدید | 17 دیدگاه

فروزینونه 2-3 میلان: روسونری برای قهرمانی می‌جنگد!

میلان موفق شد در رقابت‌های سری آ، فروزینونه را در یک بازی خارج از خانه 3-2 شکست دهد.

فروزینونه 2-3 میلان: روسونری برای قهرمانی می‌جنگد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ میهمان فروزینونه بود و موفق شد این تیم را به سختی با نتیجه 3-2 شکست دهد. میلان به دلیل اشتباهات خط دفاعش تحت فشار رفت و 2-1 عقب افتاد اما به لطف تجربه ژیرو و تعویض‌های استفانو پیولی در نهایت کام بک کرد و 3-2 پیروز شد.

ویدئو: 323731

میلان بازی را بهتر از میزبان شروع کرد و اولین موقعیت گلزنی را در دقیقه 16 توسط ژیرو بدست آورد که ضربه این ستاره با اثرگذاری مدافعان حریف به کرنر رفت. همین کرنر توسط رافائل لیائو روی دروازه ارسال شد و خود ژیرو با ضربه سر آن را به گل اول میلان تبدیل کرد. 

1986720

بعد از این گل فروزینونه به خودش آمد و روی دو ضربه در دقایق 19 و 22 دروازه میلان را با شوت از راه دو تهدید کرد که ضربات خطرناک ستاره‌های فروزینونه، مارکو برسیانینی و دمبا شک، توسط مایک مانیان مهار شد. اما دو دقیقه بعد و تحت فشار مدافعان میلان مرتکب پنالتی شدند و ماتیاس سوله پشت این ضربه قرار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند.

1986717

10 دقیقه بعد کریستین پولیشیچ روی یک حرکت انفرادی زیبا می‌توانست دروازه فروزینونه را باز کند که ضربه خوب این بازیکن آمریکایی از درون محوطه جریمه را دروازه‌بان حریف دفع کرد.

در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول هم تیجانی ریندرز می‌توانست میلان را به گل دوم برساند که موفق نبود و ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم میلان بود که به فشارهای خود ادامه داد اما برخلاف جریان بازی و تلاش این تیم برای تدارک حمله و چند شوت ناموفق از ریندرز و پولیشیچ، فروزینونه در دقیقه 65 روی یک ضد حمله توسط لوکاماتزیتلی به گل رسید. پاس این گل را ستاره امروز فروزینونه ماتیاس سوله به ثمر رساند.

1986718

اما میلان چند دقیقه بعد موفق شد این گل را جبران کنند. این بار هم میلان به لطف یک کرنر به گل رسید. این کرنر از سمت راست روی دروازه ارسال شد و باز هم ژیرو روی آن اثر گذاشت و ریباند این ضربه به متئو گابیا رسید و این ستاره هم با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 81 لوکا یوویچ یک دقیقه بعد از ورودش به زمین به جای کریستین پولیشیچ روی ریباند شوت ریندرز در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست از فاصله‌ای نزدیک با پای راست دروازه حریف را باز کند.

1986721

در ادامه باز هم میلان بود که در لحظات آخر بازی با شوت اسماعیل بن ناصر می‌توانست به گل برسد که ضربه این بازیکن قبل از ورود به دروازه توسط مدافعان بلوکه شد.

بازی در نهایت با همین نتیجه 3-2 به پایان رسید و میلان با 49 امتیاز و با حاشیه 13 امتیازی رده سوم را حفظ کرده و منتظر لغزشی از سوی اینتر و یوونتوس در صدر جدول قرار دارد. اینتر با دو بازی کمتر نسبت به میلان و 54 امتیاز صدرنشین است و یووه با یک بازی کمتر 53 امتیازی است. این دو تیم این هفته در نبردی سرنوشت ساز برای تعیین قهرمانی سری آ با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

دیدگاه‌ها